למה כדאי לכם להירשם לאינדקס שלנו?

אתר הון מדריכים פיננסיים מספק שירות עסקי חדש ליועצי משכנתאות.

באתר שהתנועה בו מסתכמת בכ-100 אלף גולשים בחודש (רובם הגדול בתחום של משכנתאות), הוקם אינדקס יועצי משכנתאות. המטרה היא לייצר לכל אחד מיועצי המשכנתאות הרשומים עמוד "חזק" ומקודם שאליו יגיעו הגולשים בעיקר דרך החיפוש בגוגל, וכן בשיטוט באתר –  הנה דוגמא לעמוד ועמוד נוסף

לאתר קיימת נוכחות משמעותית בחיפושים של גוגל, בעיקר בזכות המדריכים המקיפים שנכתבו על ידי שורה של כותבים וותיקים ומנוסים מהעיתונות הכלכלית – אבישי עובדיה, רונית מורגנשטרן, רננה מור, דבי קאופמן ועוד – ראו כאן באודות. כמו כן, לאתר שיתופי פעולה עם האתרים הגדולים – Ynet, גלובס, walla ואחרים, כך שהאתר נהנה ממוניטין ומיתוג גבוהים.

בפיילוט קצר שעשינו נמצא שהעמודים שהכנו ליועצים  נכנסו מהר מאוד למקומות גבוהים בחיפוש בגוגל. מעבר לכך, אנו מקדמים באופן שוטף את העמודים האלו, במטרה שהם יהיו "הפנים" של יועץ המשכנתאות באינטרנט – לאלו שאין אתר, העמוד הזה יהפוך לסוג של עמוד הבית; ולאלו שיש אתר, העמוד יהפוך  לאחד מהמובילים באינטרנט, ודרכו יבדוק/ יכיר המתעניין את יועץ המשכנתאות.

מה אתם מקבלים?

  • עמוד מקודם  עם תיאור מפורט על היועץ, לרבות, השכלה, התמחות, יתרונות, לקוחות ממליצים, פרטים מלאים, צור קשר (ועוד). העמוד הזה יעודכן באופן שוטף!
  • מיתוג ושייכות עם אתר מוביל בתחום של צרכנות פיננסית בכלל ומשכנתאות בפרט
  • טפסים לפניות/ לידים – במסגרת העמוד קיים פופ אפ עם פנייה ישירה ליועץ המשכנתאות, כשבנוסף לפופ אפ, קיים גם טופס פנייה בתחתית העמוד.

כמה אתם משלמים?

המודל פשוט – בתקופת ההשקה של האינדקס המחיר הוא – 80 שקל בחודש (המחיר כולל מע"מ). 

החיוב הוא אחת לחודש בכרטיס אשראי.

איך נרשמים

כנסו לעמוד ההרשמה לאינדקס. בעמוד תמלאו פרטים ותעברו לעמוד התשלום (בכרטיס אשראי). 

הערות/ דגשים 

אנחנו לא מקבלים כל יועץ, אלא לאחר בדיקה;  אנחנו גם רשאים להוציא יועצי משכנתאות מהאינדקס.

לשאלות/ הערות/ הארות ניתן לפנות לדקלה (בין השעות 9:00 ל-17:00) –  [email protected] ;  052-5502211

הרשמה לאינדקס