קבוצת מרדית' (Meredith), שרכשה בתחילת השנה את קבוצת טיים מכרה את מגזין העסקים פורצ'ן (Fortune) לצ'טצ'וואל ג'יארוואנון, איש עסקים תאילנדי, בתמורה ל-150 מיליון דולר.
מדובר בעסקה השנייה בחודשים האחרונים של קבוצת טיים. הראשונה היתה מכירת מגזין טיים למייסד סיילספורס מארק בניוף ולאשתו לין בתמורה לכ-190 מיליון דולר. לטיים יש קרוב ל-30 מיליון משתמשים בחודש באתר האינטרנט. לפורצ'ן יש כ-12 מיליון משתמשים בחודש. שני המגזינים פרטיים ולכן אין מידע כספי על התוצאות הפיננסיות שלהם.
ג'יארוואנון ירכוש את פורצ'ן כהשקעה פרטית – "החזון שלנו הוא לבנות את מגזין פורצ'ן כמותג המדיה העסקית המוביל בעולם. אנחנו רוצים שיהיה תמיד נגיש ויחזיק ברלוונטיות גלובלית", אמר ג'יארוואנון והוסיף – "הביקוש למידע עסקי איכותי צומח ועם מחויבת נוספת להשקעה בטכנולוגיה ובעיתונות מבריקה ואיכותית, אנחנו מאמינים שהסיכוי לרווחיות יהיה גבוה".