חדשות    

מגזין פורצ'ן נמכר תמורת 150 מיליון דולר

קבוצת מרדית' (Meredith), שרכשה בתחילת השנה את קבוצת טיים מכרה את מגזין העסקים  פורצ'ן (Fortune) לצ'טצ'וואל ג'יארוואנון, איש עסקים תאילנדי, בתמורה ל-150 מיליון דולר.

מדובר בעסקה השנייה בחודשים האחרונים של קבוצת טיים. הראשונה היתה מכירת מגזין טיים למייסד סיילספורס מארק בניוף ולאשתו לין בתמורה לכ-190 מיליון דולר. לטיים יש קרוב ל-30 מיליון משתמשים בחודש באתר האינטרנט.  לפורצ'ן יש כ-12 מיליון משתמשים בחודש. שני המגזינים פרטיים ולכן אין מידע כספי על התוצאות הפיננסיות שלהם.

ג'יארוואנון ירכוש את פורצ'ן כהשקעה פרטית – "החזון שלנו הוא לבנות את מגזין פורצ'ן כמותג המדיה העסקית המוביל בעולם. אנחנו רוצים שיהיה תמיד נגיש ויחזיק ברלוונטיות גלובלית", אמר ג'יארוואנון והוסיף – "הביקוש למידע עסקי איכותי צומח ועם מחויבת נוספת להשקעה בטכנולוגיה ובעיתונות מבריקה ואיכותית, אנחנו מאמינים שהסיכוי לרווחיות יהיה גבוה".

פורצ'ן מפרסם לאורך השנים את "פורצ'ן 500" – רשימת התאגידים הגדולים בארה"ב וברחבי העולם.  פורצ'ן נתקל בקשיים פיננסיים בשנים האחרונות. בעבר הודפס המגזין אחת לשבועיים, ובשנים האחרונות הוא מפורסם אחת לחודש כשבמקביל גם קיימת ירידה משמעותית בהיקף התנועה של האתר ברשת.