שוק ההון    

מג'יק מגייסת מהאמא, פורמולה – 35 מיליון דולר – למה? אולי רכישה

צילום: מג'יק

צעד מוזר – מג'יק מגייסת 35 מיליון דולר בהנפקת מניות פרטית לגופים מוסדיים מובילים ולבעלת השליטה פורמולה. "גיוס זה מאפשר לחברה להגביר את פעילות המיזוגים והרכישות, ולהרחיב את קווי הפתרונות והשירותים המתקדמים שלה בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית בשוק הארגוני", אמר גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה, אבל האם הכוונה לרכישה. אחרי הכל מדובר בחברה רווחית שמייצרת מזומנים באופן שוטף – כסף לא חסר לה, ההיפך – היא מחלקת דיבידנדים נאים לבעלי מניותיה, אז בשביל מה הכסף? אולי רכישה כפי שעולה מהמשך הדיווח.

מג'יק דיווחה כי מועצת המנהלים של החברה אישרה הצעת הנפקה פרטית של 3,150,559 מניות רגילות למספר גופים מוסדיים מובילים בישראל, ושל 1,117,734 מניות רגילות לבעלת השליטה, חברת פורמולה מערכות כך שלאחר ההנפקה, תחזיק חברת 'פורמולה מערכות' בכ-45.3% ממניותיה הרגילות של חברת מג'יק.

התמורה מהנפקת המניות צפויה להסתכם בכ-35 מיליון דולר, לפי מחיר של 8.20 דולר למניה ובאותם תנאים לכל המשתתפים. מג'יק מייעדת את תמורת ההנפקה לתמיכה במגמת צמיחתה האורגנית המתמשכת, ולמימון רכישות פוטנציאליות בעתיד. השלמת ההנפקה צפויה להסתיים במהלך חודש יוני 2018 עם קבלת האישורים הרגולטורים הנדרשים. ברק קפיטל שימשו כחתמים בלעדיים בהנפקת מניות זו. 

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה: "אנו שמחים להודיע על גיוס הון בדרך של הנפקה פרטית, המשקף את אמונו הגובר של שוק ההון הישראלי במג'יק, לאור הצמיחה הדו-ספרתית בתוצאות החברה בשנים האחרונות. גיוס זה מבסס את איתנותה הפיננסית הקיימת של מג'יק ומאפשר לחברה להרחיב את קווי הפתרונות והשירותים המתקדמים שלה בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית בשוק הארגוני, ולהגביר את פעילות המיזוגים והרכישות."