רכב ותחבורה    

מה יהפוך את המכונית לזולה יותר

מעודכן ל-01/2019

לא חייבים לשרוף את הכסף על האוטו, יש כמה שיטות שיחסכו לכם הרבה כסף

בשל שינוי מדרגי המזהמים השונים רוב דגמי כלי הרכב צפויים להתייקר. אבל יש כמה שיטות לחסוך עלויות על הרכב. אחת מהן היא מכונית בעל גיר ידני. קודם כול היא זולה יותר, חוץ מזה היא גם חוסכת בדלק וגם מחירי התיקונים נמוכים מהותית.

אם אין לכם משפחה גדולה או מעמסות לדרך, עדיף מכונית קטנה. כך חוסכים בדלק, בביטוח , במחיר והכי חשוב הרבה יותר קל למצוא חניה. דרך נוספת היא לא לקנות מכונית מיד ראשונה למרות מבצעים.  מכונית היא מהנכסים שהערך שלהם רק יורד בחלוף הזמן, במיוחד אם אין לכם נסיעות רבות וארוכות.  אפשר גם למכור מכוניות בנות מיבואן בנות שנה, במצב טוב, רק זולות הרבה יותר.

תאם אתם מחליפים חלקים, כמו מצבר ומציגים, בזמן ולחלקים באיכות טובה, גם תחכסו על תיקונים וגם  ייחסך לכם דלק.  עוד דרך לחסיכון  היא כיבוי המנוע בעצירות, הימנעות מהאצו . מיותרות .אפשר גם לרוקן את תא המטען. רכב כבד סוחב יותר דלק. נסיעות בשעות העומס מצריכות יותר דלק בשל הלחיצה על הגז-ברקס. אז אם אפשר השתדלו להימנע מלנסוע בהן.

חשוב גם להימנע ממוסכי יבואן. מוסכים כלליים זולים בהרבה יותר.  במכוניות ישנות הדבר נכון אפילו יותר. אבל זכרו, צריך למצוא מוסכניק אמין עם המלצות ובלי רשימת תלונות. גם סוכן הביטוח צריך להיותמ וכר ואמין.  השוו מחירים על הביטוח, התמקחו אם ההצעה גבוהה מדי. והכי חשוב לקרוא את האותיות הקטנות, מה צריך להיות ברכב כדי לקבל את דמי הביטוח.

היום לא צריך לסבול מחניונים יקרים ורחוקים, אפליקציות יודעות איפה החנינונים הקרובים ולהראות טווח מחירים שיכול לחסוך הרבה כסף. אז בסך הכול אפשר לומר שאם אתה נהג טוב שלא משתולל, דואג לתקינות הרכב, לא מחפש להשויץ בגודל הרכב תצליח לחסוך על הרכב.

ביטוח רכב – מי מקבל הנחה ומדוע? והאם הביטוח על רכב חדש זול יותר?

כמה יעלו לנו הרכבים ההיברידיים השנה

למה ביטוח הרכב שלכם מתייקר?