חדשות    

מובאיט, מיקרוסופט וטום טום מציגות: כלי ניווט המשלב תחבורה ציבורית, חניה וקורקינטים

מיקרוסופט תספק את המפות, מוביט את הניווט

חברת הסטארט-אפ הישראלית מוביט, תשתף פעולה עם מיקרוסופט ו-TomTom לפיתוח של פתרון ניווט וניידות המשלב נסיעה ברכב פרטי, נסיעה בתחבורה ציבורית וחנייה.

הוא פותח על ידי מהנדסי חברת מוביט והוא מופעל על ידי ממשקי Transit API של החברה הישראלית בשילוב מידע על מקומות חנייה ומסלולי נהיגה ברכב שמועברים דרך API של TomTom.

הפלטפורמה תאפשר לקבל הנחיות נסיעה ברכב מהבית לתחנת רכבת, כלומר מקום חנייה בסמוך לתחנת הרכבת, תספק מידע על קווי הרכבת (כולל זמני ההגעה והיציאה) וגם השלמת המסלול לאחר הירידה מהרכבת ועד ליעד הסופי, משמע באמצעות כל אמצעי התחבורה בעיר: אוטובוס עירוני, קורקינט חשמלי להשכרה, אופניים להשכרה, מונית או הליכה ברגל.

הפתרון החדש מהווה הרחבה לממשקי ה-Transit API של Moovit למידע ולנתוני תחבורה ציבורית המשולבים ב- Microsoft Azure, כפי שהודיעו שתי החברות בנובמבר האחרון.

"לאחר  גידול במספר התושבים בערים בעולם, שבעקבותיו תושבים עברו להתגורר באזורים פרבריים, ובחלקם כמעט ואין שירותי תחבורה ציבורית", . "וכאשר רוב מקומות העבודה נמצאים במרכזי הערים, הפתרון החדש יוריד חוסך תכנון מסלול מורכב באמצעות הצגת תכנון מסלול מדויק ואופטימלי מהק"מ הראשון עד הק"מ האחרון". אומרים בחברה

ניר ארז,  מנכ"ל מוביט,: "בנובמבר האחרון התחלנו לשתף פעולה עם מיקרוסופט כדי לשלב את ממשקי ה-API שלנו אל תוך שירותי המפות של Azure, כדי לאפשר למפתחים לבנות שירותים ויישומים עשירים יותר עבור מיליארדי נוסעים. הדבר ייתן למשתמשים את האפשרות הטובה ביותר לתכנן מסלול הכולל מקטעי נהיגה ברכב, מידע על זמינות מקומות חנייה, והנחיות שימוש בתחבורה ציבורית, אופניים, קורקינט ממונע, מונית, נסיעה שיתופית או הליכה ברגל".

Moovit – כל מה שצריך לדעת

תוצאות טובות למיקרוסופט – ההכנסות ב-3% מעל התחזית, הרווח ב-15% מעל הציפיות

מהם כלי התחבורה של המייל האחרון