מדריכי כרטיסי אשראי    

מועדון עדיף לנכי ישראל, מי זכאי לו ומה אפשר לקבל

מעודכן ל-01/2019

בעלות של 10 שקלים בלבד נכי ישראל יוכלו ליהנות משלל הטבות ושיתופי פעולה

מועדון עדיף הוא מועדון הצרכנות של נכים ובעלי מוגבלויות בישראל.  ומקיים בתוכו קשת של קשרים עסקיים וחברתיים המבוססים על התאגדות . הוא מציע שורת הנחות, הטבות ושירותים שקשה ליחיד להשייג ללא תמיכה קבוצתית. כך המועדון מבוסס מצד אחד על הכרת השוק ומצד שני על הכרת צרכיו של הנכה.

ההצטרפות למודון כרוכה בדמי תשלום חודשיים של 10 שקלים בלבד.  שבגינם מקבלים כרטיס אשראי "עדיף". כרטיס זה פטור מעמלה והוא לתקופה בת שלוש שנים. לקוחות בנק הפועלים יכולים להשתמש בכרטיס שברשותם ללא הנפקת כרטיס חדש וללא דמי חבר.

למועדון זכאי להצטרף כל אדם עם מוגבלות  הנושא אישור ממוסד ממשלתי,  רשות או עמותה. וגם בני משפחה מקרבה ראשונה. הכרטיס מתאים גם לילדים. בין ההטבות: : פוליסות ביטוח מותאמות ,הצעות תיירות ונופש נגישות , מוצרים ועזרי שמע , ראייה וניידות במחירים אטרקטיביים, משלוחים מבית המרקחת עד הבית, תווי גיפט קארד והוזלות לבתי אופנה, מסעדות  ומקומות בילוי. עוד מההטבות:

   שוברי הנחה לפנאי ובילוי

·        מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, כלי בית וטקסטיל במחירים מיוחדים

·        יותר מ-2,500 בתי עסק המכבדים את כרטיס אשראי "עדיף" להנחה במעמד חיוב בשיעור 2-7%

·        הסדר הנחות בתחנות דלק "דלק" ומנטה

·        תעריפי ביטוח נסיעות לחו"ל , ביטוח דירה ורכב מיוחדים

·        הלוואות בתנאים מועדפים ( הלוואה בנקאית וחוץ בנקאית) 

10% הנחה ברשת המזון ויקטורי

·        20% הנחה במגוון רשתות אופנה

המועדון פועל גם לשלב בעלי מוגבלויות במעגל התעסוקה. 50% מהרווחים מוחזרים לקהילה באמצעות קרן סבסוד למוצרים ושירותים מיוחדים. נכון לסוף שנת 2018 המועדון מונה כ-25 אלף עמיתים הנהנהים  מההטבות שהוזכרו כאן ויכולים למצוא מידע נוסף באתר "עדיף"

מועדון צרכנות לצעירים – 1824 – מה הוא נותן?

מה נותן מועדון האקדמאים של הוט