חדשות    

"מחירי צמודי הקרקע בראש העין צפויים לעלות במאות אלפי שקלים"

צרפתי שמעון: "לאחרונה נסגר מכרז לבניית 29 צמודי קרקע בראש העין. השוואה למכרז הקודם שפורסם בסוף 2011 מראה שהמדינה כמעט הכפילה את מחיר המינימום ב-4 שנים"

לאחרונה נסגר מכרז לבניית 29 צמודי קרקע בראש העין. השוואה של מכרז זה למכרז הקודם שפורסם בסוף 2011 מראה שהמדינה כמעט הכפילה את מחיר המינימום תוך 4 שנים.

ורד צרפתי זבולון, סמנכ"לית בחברת צרפתי שמעון שהחלה לאחרונה לבנות פרויקט של 68 צמודי קרקע בעיר, מציינת כי "כאשר התפרסם המכרז האחרון לשיווק קרקע לצמודי קרקע בראש העין נדהמנו ממחיר המינימום שהמדינה דרשה. אנחנו שילמנו לפני כשלוש שנים כ- 500,000 ש"ח על קרקע והיטלי פיתוח לכל יחידה וכיום מחיר המינימום כבר עומד על יותר מ – 850 אלף ש"ח. המשמעות היא שמחירי הקוטג'ים יתייקרו במאות אלפי שקלים שכן על מנת לזכות במכרז ההצעות יהיו גבוהות ממחיר המינימום"

עוד הוסיפה כי "הממשלה מכריזה מצד אחד על כוונתה להפחית את מחירי הדירות ויוצאת עם יוזמות כמו מחיר מטרה בראש העין, אך ניתן לראות כיצד היא פשוט מפצה על אובדן ההכנסות באמצעות ייקור הקרקעות במכרזים רגילים ובהעלאת מחירי הפיתוח"

חברת צרפתי שמעון החלה לאחרונה לבנות את מתחם הקוטג'ים שיכלול סה"כ בפרויקט 68 קוטג'ים מעוצבים ומרווחים, בני 6 חדרים בשטח של החל מכ-192 מ"ר ועד כ- 255 מ"ר. חלק מהדגמים כוללים מרתף רחב ידיים. הקוטג'ים כוללים מפרט טכני עשיר ואיכותי, כאשר לכל קוטג' גינה פרטית צמודה ושתי חניות. אכלוס הפרויקט צפוי לאוגוסט 2017. לאחרונה נמכר קוטג' בן 6 חדרים, בגודל של 193 מ"ר + 2 חניות, על מגרש בשטח 270 מ"ר. מחירי הקוטג'ים בפרויקט מתחילים ב-2.69 מיליון ש"ח.