חדשות    

מחיר למשתכן ביפו – צמח המרמן, משולם לוינשטין ואלעד מקימים פרויקט של 527 דירות

צמח המרמן, משולם לוינשטין ואלעד מגורים זכו במכרז להקמת 527 יח"ד ביפו.

החברות זכו  במכרז של מחיר למשתכן במתחם מכבי יפו בתל אביב תמורת 292 מיליון שקל תוספת מע"מ כולל עלויות פיתוח. מדובר במתחם הכולל 527 יח"ד מהן 299 יח"ד ישווקו במסגרת מחיר למשתכן ו-228 יח"ד ישווקו בשוק החופשי.

לדברי חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן "אנחנו מאמינים בדרום תל אביב וביפו ופועלים בשוק הדיור התל אביבי כבר שנים רבות. בחרנו להתמודד במכרז בשל השיעור הגבוה של דירות לשוק החופשי".

לדברי שאולי לוטן, מנכ"ל ובעלים של קבוצת משולם לוישטין, "הקבוצה שלנו ממשיכה להרחיב את פעילותה בפרויקט שלישי של תכנית מחיר למשתכן, באזורי הביקוש. פרויקט מכבי יפו מאפשר לזוגות צעירים לרכוש דירה לא רק בפריפריה, אלא גם באחד מהאזורים המבוקשים בישראל. בשנים הקרובות אנחנו נראה פריחה של בנייה בדרום תל אביב בעקבות אישור תכניות גדולות ומשמעותיות כמו נווה עופר ומתחם השומרון. אנחנו מאמינים מאד בקידום האזור, וגאים להיות חלק מהפיתוח שלו".

רונן יפו, מנכל אלעד ישראל מגורים ציין כי "בשנים האחרונות יפו נמצאת בתנופת בנייה ופיתוח, המושכת  אליה משפחות צעירות המעוניינות לשלב את החיים בתל אביב באזורים שעוד נכונה להם פיתוח והתחדשות לצד אופי החיים ביפו. הקרבה לרכבת הקלה, כמו גם המיקום המרכזי הופכים את אזור מכבי יפו לאחד מהאזורים האטרקטיביים והמיוחדים  ביותר בתל אביב עבור משפחות צעירות.

חברת אלעד ישראל מגורים כאסטרטגיה פועלת באזורי ביקוש מרכזיים וביפו בדומה לפרויקטים אחרים שלנו בשכונת פארק תל אביב בתל אביב, אורבן פארק ראשונים בראשון לציון ודרום מערב הוד השרון – קיים פוטנציאל רב לפיתוח והתחדשות".

מחיר למשתכן בת"א – רגע לפני שהשנה נגמרת, הגרלה למעל 2,000 דירות

הולכים לבחירות – מה יהיה עם תוכנית מחיר למשתכן?

סימן נוסף לכישלון התוכנית – 900 דירות במחיר למשתכן מוצעות לכולם