חדשות    

מחיר למשתכן בשוהם – בוטל; צפוי לחזור עם היקף דירות גדול יותר!

מחיר למשתכן בשוהם – בוטל; צפוי לחזור עם היקף דירות גדול יותר!

המדינה החליטה לבטל את ההגרלה בפרויקט מחיר למשתכן בשוהם. הסיבה – הטענה של בני המקום ביישוב, השייכים לסדרה ב' של תוכנית מחיר למשתכן, שזה לא הוגן לא לאפשר להם להתמודד על דירות במחיר למשתכן ולאפשר רק לכאלו ששייכים לקבוצה א'.

חברי קבוצה ב'  דרשו כי המדינה תאפשר גם להם לגשת להגרלה וזאת משום שמדובר באפשרות חד פעמית לזכות באפשרות לרכישת דירה מוזלת ביישוב. והם הצליחו- משרד האוצר אמור להעביר לזוכים הודעה בזו הלשון –  "ברצוננו לעדכן אותך כי היישוב שוהם הוסר מרשימת היישובים הכלולים בהגרלת ספטמבר, לצורך ביצוע בדיקות נוספות בעניין הפרויקטים ביישוב זה. לאחר השלמת הבדיקות, תיפתח מחדש ההרשמה ליישוב זה, שלא במסגרת הגרלת ספטמבר.

מי שנרשם ליישוב שוהם במסגרת ההגרלה הגדולה יוכל לבחור יישוב אחר במסגרת האפשרות לבחור שלושה יישובים בהגרלה הגדולה.

המדינה דרכים לפתור את הבעיה שנוצרה ביישוב, בין זכאי סדרה א' לסדרה ב', בין היתר באמצעות ניסיון "להגדלת זכויות הבנייה בפרויקטים האמורים, באופן שיגדיל את היצע הדירות העומדת להגרלה ביישוב. הגדלה כאמור, אם תיתכן, תוכל לאפשר הגרלה עתידית של דירות ביישוב האמור גם לטובת זכאי סדרה ב', ובכך יינתן מענה מסויים גם לקבוצה זו. בנוסף החלטה זו תאפשר לקיים כסדרן את יתר ההגרלות , בישובים האחרים הנכללים בסבב ההגרלות הנוכחי, ללא דיחוי נוסף".

מחיר למשתכן – לא מה שחשבתם

מחיר למשתכן – כל מה שצריך לדעת

מה זה זכאי סוג א' ומה זה זכאי סוג ב'