מחשבון ימי חופשה

שנות וותק (לצורך חישוב חופשה):
ימי חופשה המגיעים לך בשנה הנוכחית:

ימי חופש מגיעים לכל עובד, אבל כמנה מגיע? זה תלוי בוותק, זה תלוי בהסכם מול המעסיק, זה תלוי בהיקף המשרה ובגורמים נוספים. כאן, בעזרת מחשבון ימי חופשה – תוכלו לחשב כמה ימי חופשה מגיעים לכם (בהנחה שאתם עובדים במשרה מלאה), וכאן תוכלו לקרוא את מדריך ימי החופשה, שכולל  את כל "הפינות" שבחוק, לרבות הסברים על ימי החופש שמגיעים לעובד במשרה חלקית ולפי שעות.

 שימו לב – ימי החופש עלו (על פי חוק) באמצע 2016, והחל משנת 2017 ( עלייה נוספת בימי החופש) יגיע לעובד במינימום 12 ימי חופשה. לעובדים חדשים זה רלבנטי, אבל לעובדים וותיקים זה ככל הנראה לא רלבנטי מכיוון שיש להם יותר ימי חופשה מהמינימום הזה. מעבר לכך, חשוב להדגיש כי מקומות עבודה רבים נותנים לעובדים (תלוי במעמדם) כבר עם תחילת העסקתם, ימי חופש שעולים על המינימום הזה; ובכל זאת – עדיין עובדים רבים נהנים מהתוספת של ימי החופש.

 ככלל, ימי החופשה תלויים כאמור בגורמים רבים, לרבות מקום העבודה, המעמד, וגם בוותק. על פי הוותק נקבעים מינימום ימי החופשה –  לעובדים בעלי ותק של שנה עד ארבע שנים ימי החופשה יעמדו במינימום על 12 ימים;  החל מהשנה החמישית, מספר ימי החופשה עולה בהדרגה.  בשנה החמישית העובד זכאי ל-16 ימי חופשה, בשנה השישית ל-18 ימים, ובשנה השביעית ל-21 ימי חופשה בתשלום.

למחשבון דמי הבראה

למחשבון פיצויים