שוק ההון    

מטריקס רוכשת את מידעטק – היקף העסקה 85 מיליון שקל

  מטריקס תרכוש את מלוא מניות מידעטק טכנולוגיות מידע ואת אחזקות מידעטק בחברה הבת מידעטק מערכות
 מטריקס  הודיעה שתרכוש את  חברת מידעטק טכנולוגיות מידע, העוסקת ביישום והטמעת מערכת ה-ERP הנפוצה – Priority עבור 85 מיליון שקל. מידעטק תמשיך לפעול כחברה בת של מטריקס. העסקה משקפת מכפיל 9 על הרווח הנקי של מידעטק במחצית הראשונה של 2018 
לפי העסקה רוכשת  מטריקס את מלוא מניות מידעטק טכנולוגיות מידע ואת אחזקות מידעטק בחברה הבת מידעטק מערכות, שמתמחה במתן שירותי תשתית משלימים ללקוחות Priority, תמורת 85 מיליון שקל, לרבות שירותי ענן, שירותי סיסטם, שירותי DBA, תמיכה ומכירת ציוד ותוכנות משלימות.
לפי דיווחיה של מטריקס, הרווח הנקי בשנת 2017 הסתכם בכ-13.7 מיליון שקל עם עליה של כמעט פי שניים משנה שעברה ווהכנסות החברה לשנת 2017 הסתכמו בכ-85.8 מיליון שקל עם גידול של כ-7% לעומת שנת 2016 שהסכמו בכ-79.6 מיליון שקל.
עוד דווח שההכנסות והרווח הנקי החצי שנתיים של מידעטק לשנת 2018 שהסתכמו בכ-41.7 מיליון וכ-4.8 מיליון שקל בהתאמה, משמע העסקה בוצעה לפי מכפיל כ-9 על הרווח הנקי של מידעטק במחצית הראשונה של 2018 
ממטריקס נמסר: "Priority הינה מערכת ישראלית מעולה המובילה את שוק מערכות ה- ERP הארגוניות,  ומידעטק עם הנהלתה המצויינת מהווה זה שנים ארוכות השותף העסקי המוביל ליישום Priority בישראל. עם המעבר לפתרונות ענן ולצד האכזבה של לקוחות מפתרונות בינלאומיים יקרים, הבנו שזוהי שעת כושר עבור Priority ועבור מטריקס ומידעטק להציג צמיחה ניכרת בפעילות בשנים הקרובות תוך התבססות על האיכות הגבוהה של המוצר, המיישמים והניהול".