חדשות קרנות נאמנות    

קרנות הנאמנות של מיטב דש איבדו 1 מיליארד שקל בפברואר! הפדיונות יימשכו – הנה הסיבה…

בית ההשקעות מפרסם סיכום גיוסים פדיונות לחודש פברואר 2015

קרנות הנאמנות של  מיטב דש רשמו בחודש פברואר פדיונות של כ-1 מיליארד שקל ומתחילת השנה נפדו כספים בכ-1.4 מיליארד שקל.

מיטב דש מדווחים כי היקף הנכסים בקרנות המסורתיות הסתכם בסוף חודש פברואר ב-18.6 מיליארד שקל. בית ההשקעות מדווח כי בחודש פברואר נרשמו פדיונות בסך כ-200מיליון שקל בקרנות המסורתיות. מתחילת 2015 הסתכמו הפדיונות בקרנות המסורתיות של מיטב דש ב-452 מיליון שקל.

מיטב דש מדווחים כי היקף הנכסים בקרנות הכספיות הסתכם בסוף חודש פברואר ב-15.6 מיליארד שקל. בית ההשקעות מדווח כי בחודש פברואר נרשמו פדיונות בסך כמיליארד שקל בקרנות הכספיות. מתחילת 2015 הסתכמו הפדיונות בקרנות הכספיות של מיטב דש ב-1.29 מיליארד שקל. כאן הבעיה של מיטב דש. על רקע הורדת הריבית וחוסר הכדאיות שבהחזקת קרנות כספיות  (דמי הניהול עולים או שווים לתשואה הצפויה), צפוי כי הפדיונות יימשכו!

מיטב דש מדווחים כי היקף הנכסים בקרנות המחקות הסתכם בסוף חודש פברואר ב-2.245 מיליארד שקל. בית ההשקעות מדווח כי בחודש פברואר נרשמו גיוסים בסך כ-237 מיליון שקל בקרנות המחקות. מתחילת 2015 הסתכמו הגיוסים בקרנות המחקות של מיטב דש ב-367 מיליון שקל.

הקרן המגייסת ביותר של מיטב הינה מיטב שקלית מנוהלת, אשר גייסה 86 מיליון ש"ח. הקרן הפודה ביותר בפברואר הינה מיטב פק"מ ג'מבו כספית – בה נפדו 321 מיליון שקל.

הקרנות הכספיות משמידות הון!