שוק ההון    

מניית לייבפרסון – לקנות או למכור?

קרדיט: pixabay

מניית לייבפרסון היא אחת מהמניות הטובות של השנתיים האחרונות. האם זה יימשך? בבית ההשקעות אופנהיימר, מספקים הערכות קדימה

"בעקבות פגישה עם CFO של לייבפרסון קיבלנו עדכון על התפתחות החברה מבחינת השקת מוצרים חדשים ומנועי צמיחה", כותבים האנליסטים של אופנהיימר ומוסיפים – "החברה ביצעה בשנים האחרונות מעבר מוצלח לפלטפורמת LiveEngage החדשה, שזכתה בלקוחות גדולים כגון Home Depot, T-Mobile ועוד.

"לקוחות LiveEngage מניבים לחברה הכנסה של כ-500 אלף דולר בממוצע, כמעט כפול מהכנסה של 270 אלף דולר מלקוחות המסורתיים. מדובר בשיעור חדירה עדיין נמוך, של כ-30%, כאשר המשך תהליכי חדירה של LiveEngage צפוי להוביל להאצה בצמיחה ולשיפור ברווחיות החברה.

"בנוסף, לייבפרסון השיקה לאחרונה פלטפורמת Maven מבוססת טכנולוגיית בוט (מענה רובוטי אוטומטי), אשר עשויה לחזק את יתרונותיה התחרותיים ולהרחיב את שוקי היעד.

"הנהלת לייבפרסון צפויה להציג פרמטרים חדשים למעקב אחר המודל העסקי, ופוטנציאלית לערוך כנס האנליסטים ב-2019. הדבר עשוי לשפר את סנטימנט המשקיעים כלפי המניה, אך בטווח הקרוב אנו מציינים את הגידול בהשקעות של החברה בצמיחה העתידית, המעיקים על רווחיותה, ובשלב זה נותרים בהמלצת Perform הנייטרלית".

מניית לייבפסון נסחרת ב-20 דולר למניה, המבטא שווי שוק של 1.3 מיליארד דולר. החברה צפויה שנה הבאה למכור בסכום של 250 מיליון דולר ולהרוויח 10 סנט למניה – מכפיל רווח של 200!

לייבפרסון בתקופה מצויינת – המניה בשיא; התוצאות בשיא; האנליסטים אופטימים להמשך