שוק ההון    

מנרב תבנה עבור אוניברסיטת ב"ש ומכון ויצמן בהיקף של 318 מיליון שקל

מנרב תקים עבור אוניברסיטת בן גוריון בנגב מעונות סטודנטים, בהיקף של 580 יחידות דיור שיבנו ב- 14 מבנים בני 5 קומות כל אחד, בשטח כולל של כ- 33 אלף מ"ר וזאת בתמורה כוללת של כ-188 מיליון שקל. הפרויקט יכלול גם ביצוע עבודות תשתית, פיתוח והקמת שטחי מסחר נלווים. משך ביצוע העבודות הינו כשנתיים וחצי ממועד קבלת היתר הבניה.

במנרב מציינים כי זהו איננו פרויקט המעונות הראשון אותו מבצעת החברה. לפני כשנה החלה מנרב הנדסה בהקמת מעונות הסטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה, פרויקט הכולל 750 חדרים ב- 3 מגדלים בני 13 קומות, וכן בהקמת מעונות סטודנטים נוספים בבעלות פרטית בבאר-שבע.

בנוסף, דווחה מנרב כי תקים קמפוס משרדים ותעשייה עבור החברות אפריקה נכסים ומכון ויצמן, בפארק ויצמן למדע בנס ציונה, בשטח בנוי של כ-16 אלף מ"ר, וכן חניון תת קרקעי בשני מפלסים בשטח של כ- 28 אלף מ"ר, זאת בתמורה לכ- 130 מיליון שקל. משך הקמת הקמפוס צפוי להיארך כשנתיים וחצי.

ממנרב נמסר: "אנו שמחים על הזכייה בפרויקטים. בימים אלה אנחנו מתמודדים על מספר פרויקטים משמעותיים נוספים, בהם יש לחברה יתרון יחסי, במטרה להמשיך ולצמוח וכן לשמור על מיצובה של מנרב כשחקן מוביל בענף".

חברת מנרב אחזקות נוסדה בשנת 1969 על ידי אברהם קוזניצקי, המכהן היום כיו"ר החברה. עיקר פעילותה של החברה הינה בענף הנדל"ן בייזום פרויקטים לבנייה למגורים ובזכיינות בשיטת B.O.T ביצוע עבודות קבלניות לבנייה ותשתיות במגזר הציבורי, העסקי והפרטי, השכרה וניהול נכסים מניבים, וכן פעילות נדל"ן יזמי ומניב בארה"ב.