שוק ההון    

סאפיינס מרחיבה את פעילותה בצפון אמריקה; מדווחת על שתי עסקאות

רוני על-דור מנכל סאפיינס צילום יוסי אלוני

חברת ביטוח אמריקאית מובילה בחרה בפתרון ניהול קבלת ההחלטות  שSapiens Decision, שפיתחה חברת ספיאנס המאפשר מודרניזציה של מוצרי ביטוח..

מספיאנס נמסר כי הטמעת המערכת תספק לחברת הביטוח האמריקאית יכולת חיתום והנפקת מוצרים חדשים ללקוחותיה, וכן היא עתידה לסייע למבטחים להציע חוויית לקוח ייחודית.

הרולד ווסטרוולט, מנכ"ל Sapiens Decision, אמר כי  "לסאפיינס יש יכולת מוכחת לספק תוצאות איכותיות הן עבור מבטחים, והן לארגונים מובילים במשק. נמשיך לסייע לחברות הביטוח להשיג את יעדיהם העסקיים".

דיוויד קלאמפ, מנכ"ל חברת הייעוץ מרלין דיגיטל, לשעבר מנהל מערכות מידע בחברת הביטוח Hiscox אמר כי: "Sapiens Decision חיונית לתהליך המודרניזציה בפלטפורמות טכנולוגיות מרכזיות, שיאפשרו לחברות להגיב במהירות לצרכים המשתנים של לקוחותיהן. קצב השינוי בענף הביטוח ממשיך לגדול וחדשנות הינה חיונית. מבטחים מחפשים פתרונות שיסייעו להניע את העסק שלהם קדימה ו-Sapiens Decision בהחלט נותנת מענה לכך".

אתמול דיווחה סאפיינס, כי חברת ביטוח נוספת בצפון אמריקה, Harford Mutual, הממוקמת במרילנד, בחרה בפלטפורמת הביטוח האלמנטרי של החברה, לרבות ביטוחי משנה (תאונות ונכסים). קונפיגורצית המערכת של סאפיינס ויכולתה של Harford Mutual לאפשר התנהלות עצמאית של המבוטח הובילו להחלטה על שיתוף הפעולה בין שתי החברות.

ברבעון השני של 2018 רמה ספיאנס צמיחה של כ-5% בהכנסות (Non-GAAP) לכ-72.5 מיליון דולר. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות (Non-GAAP) עלה לכ-6.4 מיליון דולר.

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח. החברה מעסיקה כ-2,500 עובדים ומשרתת יותר מ-400 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.

סאפיינס מעלה תחזיות – הכנסות של 285-295 מיליון דולר ב-2018