מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון פאג"י פלוס – כאל

פאג"י פלוס

פאג"י, מבית הבנק הלאומי, הוא מוסד פיננסי הנחשב לאחד המובילים בקרב המשתייכים על המגזר החרדי בישראל. ההנחה העומדת מאחורי הקמת הבנק היא שלאוכלוסייה החרדית יש מאפיינים וצרכים משלה אשר המוסדות הפיננסיים אמורים למלא, שהבנק אמור לספק להם מענה. בשנת 2008 הוחלט על הקמת מועדון הצרכנות פאג"י פלוס, אליו השתייכו ומשתייכים עד היום באופן אוטומטי לקוחות הבנק המחזיקים בכרטיס אשראי מבית Cal – באמצעות כרטיס אשראי ייעודי. עם השקת המועדון הוצעה מתנת הצטרפות של 1,000 שקלים עבור פותחי חשבון חדש בבנק, אולם להבנתנו המבצע הזה אינו קיים כבר היום. האם בכל זאת מומלץ לחשוב בחיוב על הכרטיס הזה?

כרטיס מועדון פאג"י פלוס, מבית Cal, הוא כרטיס אשראי לכל דבר ועניין, אותו יכולים כאמור להנפיק רק בעלי חשבון בבנק פאג"י המקבלים אישור להנפקת הכרטיס מהבנק ומחברת Cal. הוא מאפשר לבצע את כל סוגי העסקאות. לא מצאנו באתר האינטרנט של חברת Cal או המועדון עצמו הסבר על תנאי השימוש בכרטיס, לרבות דמי הכרטיס (אם יש כאלה) – הטיעון הכללי היה שדמי הכרטיס והעמלות על השימוש בו "ייקבעו על פי מדיניות הבנק", אותה מומלץ לבדוק לא רק בנקודת ההתחלה אלא גם אחת למספר חודשים. אם אתם משתייכים על המועדון ורוצים להצטייד בכרטיס האשראי, אנחנו ממליצים לכם כמובן לברר זאת מבעוד מועד.

אילו הטבות מספק הכרטיס?

כרטיס מועדון פאג"י פלוס מספק מספר הטבות חשובות. הראשון הוא החזר כספי על רכישות ברשת השיווק החרדית "בר כל", כשלצד זה מקבלים מחזיקי הכרטיס הנחות בבתי עסק אחרים הפופולאריים עבור האוכלוסיה החרדית – בעיקר בערים דוגמת ירושלים, בני ברק או צפת.  לא מצאנו פירוט של רשימת העסקים הזו, לא באתר בנק פאג"י ולא באתר חברת כאל.

ביותר מ-1,000 בתי עסק ברחבי הארץ ניתנת הנחה קבועה בגובה מספר אחוזים במעמד החיוב (יש אפשרות לכפל מבצעים), לצד הטבות משתנות המופיעות בדפי הפירוט החודשיים וקופונים עונתיים הנשלחים לתיבת הדואר של חברי המועדון כחלק מההתנהלות השוטפת מולו.

פרטים נוספים (די בסיסיים) על הכרטיס תמצאו באתר חברת Cal.