פיקדונות    

פיקדון גמיש של הבינלאומי – פיקדון שקלי ל-4 שנים בריבית משתנה ע"ב "תשואת מק"מ לשנה"

הבנק הבינלאומי מציע פיקדון "גמיש" - פיקדון שקלי ל-4 שנים, הנושא ריבית על בסיס הריבית המשתנה של אג"ח ממשלתית 05/20 הנגזרת מתשואת מק"מ לשנה, עם אפשרות יציאה

הבנק הבינלאומי מציע פיקדון "גמיש" – פיקדון שקלי ל-4 שנים, הנושא ריבית על בסיס הריבית המשתנה של אג"ח ממשלתית 05/20 הנגזרת מתשואת מק"מ לשנה, עם אפשרות לתחנות יציאה.

פרטי הפיקדון :
נכס בסיס: "ריבית האג"ח" – שיעור הריבית המשתנה השנתית הנקבעת ומפורסמת מעת לעת ע"י מדינת ישראל לאג"ח ממשלתית מסוג ריבית משתנה מסדרה 05/20. ריבית האג"ח מתעדכנת אחת ל-3 חודשים ונקבעת ע"פ ממוצע משוקלל של תשואות מק"מ לשנה בחמישה ימי המסחר שקדמו ליום המסחר האחרון בתקופת הריבית על פי תנאי האג"ח. תאריך סיום הפצה: 31.08.15. מינימום ההפקדה לפיקדון: 10,000 שקל, בעוד שמקסימום ההפקדה עומד על 500,000 שקל.

ממועד הפקדת הפיקדון ועד לתאריך 31.8.15, יישא הפיקדון ריבית קבועה בשיעור של 0.08% לשנה. החל מיום 1.9.15, תקבע בגין כל שלושה חודשים ריבית שנתית (ריבית דריבית) בהתאם לריבית האג"ח , בתוספת מרווח שנתי, בהתאם לסכום ההפקדה ולטבלה הבאה:

פיקדון גמיש של הבינלאומי

פיקדון גמיש של הבינלאומי

לא פורסם שיעור ריבית האג"ח במועד הפרסום הרלבנטי לתקופת ריבית כלשהי, תהא ריבית הפיקדון, באותה תקופת ריבית, ריבית בשיעור ממוצע משוקלל יומי של ריביות הפריים בתקופת הריבית הקודמת בניכוי %1.55 לשנה (כמפורט בטופס המשפטי). הבנק מבהיר כי מובהר כי ריביות הפריים נקבעות על ידי הבנק, משתנות מפעם לפעם בהתאם להתפתחויות במשק ובשוק האשראי ומפורסמות על ידי הבנק.

קיימת אפשרות למשיכה לפני מועד הפירעון החל מיום 1.10.16 וביום העסקים הראשון של כל אחד מהחודשים ינואר, אפריל, יולי ואוקטובר של כל שנה. המשיכה תבוצע במועד תחנת היציאה בלבד, הקרוב ביותר לבקשת המשיכה. המשיכה הינה על כל סכום הפיקדון, לא ניתן לבצע משיכה חלקית. בעת משיכה יישא הפיקדון את כל הריבית הצבורה מיום ההפקדה ועד מועד המשיכה.

בבנק הבינלאומי מעריכים כי מוצר זה עשוי להתאים ללקוחות שעפ"י מודל אפיון לקוח במערכת הייעוץ אופיינו ברמת סיכון של תיק מס' 1 ומעלה. בבנק מציינים בנוסף כי יש לשים לב בין היתר לסיכונים הבאים: ראשית, היעדר נזילות לתקופה של 13-15 חודשים. בנוסף, מזהיר הבנק כי ישנה אפשרות לאיבוד חלקי של ריבית במידה שריבית בנק ישראל לא תעלה/תעלה מעט בתקופת הפיקדון.

מדריכים וכלים פיננסים:
מדריך פיקדון – כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד) – כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקים – עדכון של פיקדונות הבנקים
פיקדון מובנה – מדוע זאת אפשרות מעניינת  להשקיע את הכסף
פיקדונות מובנים – עדכון של פיקדונות מובנים
 מחשבון פיקדון – ככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה