פיקדונות מובנים    

פיקדון מובנה על מניות הפארמה

בנק לאומי מציע ללקוחותיו פיקדון מובנה דולרי  (סטרקצ'ר) המותנה בעליית סל מניות פארמה. הפיקדון הוא ללא סיכון קרן ההשקעה (הקרן הנומינלית), אבל צריך לזכור שהעובדה שתקבלו (בתרחיש הפסימי) את הקרן הנומינלית, לא אומרת שאתם לא מפסידים  אתם עלולים להפסיד את הריבית הריאלית, את המדד, את ההשקעות האלטרנטיבות.  אבל מנגד, יש אפסייד שעשוי להיות משמעותי.

מדובר בפיקדון  מובנה ל-3.5 שנים עם קרן מובטחת ומענק מותנה.

קבלת המענק ושיעור המענק תלויים בהתנהגות סל המניות במהלך התקופה. איך זה ייבדק? הנה – במהלך התקופה תיבדק כל אחת מהמניות בסל ותרומתה למענק תחושב כך: לכל מניה נקבע חסם בשיעור של 70% (לא כולל?) ביחס למחיר הבסיסי של אותה המניה. במידה ומחיר המניה לא חרג ולא נגע בחסם לאורך כל תקופת הפיקדון, תילקח בחישוב תשואת המניה (מנקודהנ לנקודה), חיובית או שלילית.

במידה וביום מסחר כלשהו מחיר המניה יחרוג או יגע (אפילו פעם אחת) בחסם, תשואת המניה תיקבע בשיעור של 6% למשך תקופת הפיקדון.

המענק בגין הפיקדון יחושב לפי סכום התשואות של המניות בסל כפול משקלן היחסי בסל. בכל מקרה, קרן ההשקעות מובטחת עלח ידי בנק לאומי בתום תקופת הפיקדון. קרן הפיקדון היא 100% דולרית (כלומר ההבטחה היא על 100% מהקרן הדולרית שהושקעה).

תאריך תחילת הפיקדון – 30 בינואר 2015; תאריך פירעון הפיקדון 30 ביולי 2018. הסל כולל 5 מניות – אקטוואיס; ואלוונט; גילד; ביוג'ן, סלג'ן – משקל כל אחת 20%.

המחיר הבסיסי של ניה הוא מחיר הסגירה ב-30 בינואר 2015. מחיר קובע – מחיר סגירה ב-24 ביולי 2018. מינימום עסקה – 10 אלף דולר.

לפרטי מלאים – היכנסו כאן