מדריכי פיקדונות    

פיקדון רימונים של מזרחי – 0.4% בשנה; הכי גבוה מבין האלטרנטיבות!

מעודכן ל-07/2020

פיקדון רימונים של בנק מזרחי טפחות מציע ללקוחות נזילות עם תשואה יחסית סבירה. הכל כמובן יחסי – יחסית לעבר זו בדיחה רעה, הרי הריביות אפסיות, אבל ביחס לאלטרנטיבות אחרות זה לא רע.

הפיקדון נועד לספק פתרון לאנשים שיש להם כסף בעו"ש אבל ייתכן שהם יצרכו אותו בזמן הקרוב. במקום להשאיר את הכסף בבנק ולקבל באזור האפס ריבית, מציעים במזרחי טפחות להפקיד בפיקדון רימונים שלכאורה הוא לתקופה של שנתיים, אבל הוא אפשרי לפירעון כל שלושה חודשים (תחנה בכל רבעון), כאשר הריבית היא 0.4%, משתנה לפי ריבית הפריים.

מה זה אומר בשפה פשוטה? האמת היא שזו לא חדשה גדולה – 0.4% זה ממש לא ביג דיל, אבל זה יותר, הרבה יותר, ממה שמקבלים בעו"ש. אם יש לכם 1 מיליון שקל שמיועדים לדירה, ואתם לא יודעים בדיוק מתי תקנו ומתי תשלמו, אתם רוצים שהכסף יהיה נזיל, ואתם רוצים להרוויח עליו, אבל באופן הכי בטוח וסולידי שיש – בכל זאת, כסף לדירה. אז אם תפקידו ברימונים תרוויחו 4,000 שקל בשנה. לא הרבה, אבל אם לא תעשו זאת, סתם תזרקו כסף לפח. ואם אתם מחכים כמו רבים שנתיים על הגדר עם הכסף הזה – אז כבר מדובר על רווח של 8,000 שקל וזה כבר משמעותי. אז למי שיש כסף בחשבון העו"ש והוא לא יודע בדיוק מתי הוא יידרש להשתמש בו, מדובר בפתרון טוב.

 

מדריכים וכלים פיננסים:
מדריך פיקדון – כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד) – כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקים – עדכון של פיקדונות הבנקים
פיקדון מובנה – מדוע זאת אפשרות מעניינת  להשקיע את הכסף
פיקדונות מובנים – עדכון של פיקדונות מובנים
 מחשבון פיקדון – ככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה