חדשות קרנות נאמנות    

פסגות משיקה קרן נאמנות על נדל"ן בחו"ל

פסגות קרנות נאמנות, מרחיבה את סל הקרנות שלה עם קרן השקעות נדל"ן בחו"ל. אמנם, קיימים כיום דרכי השקעה בשוק הנדל"ן העולמי, כך למשל – קיים היצע רחב של חברות ריט (Real estate investment trust – REIT) המחזיקות, מנהלות ומשכירות מיליוני נכסי נדל"ן מניב שונים. אבל, למשקיע מקומי קשה ויקר (עמלות) לרכוש מניות/ יחידות בחברות ושותפויות אלו. בקרן נאמנות העלות יחסית נמוכה יותר, כשמעבר לכך, בקרן נאמנות יש פיזור רחב מאוד על פני השקעות שונות ומגוונות.
ועל הרקע הזה קרן הנאמנות של פסגות צפויה להתאים למשקיעים ישראלים שמעוניינים בחשיפה למגוון מניות נדל"ן בחו"ל ללא המורכבות של רכישה ואחזקת נדל"ן בחו"ל בצורה ישירה.
לדברי ירון דייגי, מנכ"ל פסגות קרנות נאמנות: "מחירי הדיור בישראל נמצאים כיום במחירי שיא של כל הזמנים, ולהערכתנו בנק ישראל והממשלה יגבירו את מאמציהם לעצור עליית מחירים נוספת. מנגד, מחירי הנדל"ן למגורים בעולם המערבי נמצאים ברמות נמוכות משמעותית ממחירי השיא שנרשמו בשנים 2006-7. בנוסף, הריביות ותשואות האג"ח הנמוכות בכל העולם, יובילו בשנים הקרובות משקיעים פרטיים ומוסדיים לשלב השקעה בנדל"ן כחלק בלתי נפרד מתיק ההשקעות ויחזקו את מגמת עליית מחירי הנדל"ן בארה"ב ובשווקים המפותחים"