שוק ההון    

פרוטאולוג'יקס בהיי; רוכשת את חברת הקנאביס הרפואי קאנומד

תחום הקאנביס הלוהט מקבל היום חיזוק בבורסה בתל אביב. השלד הבורסאי פרוטאולוג'יקס הודיע כי נחתם הסכם סופי לפיו החברה תתחיל לפעול בתחום הקאנביס הרפואי באמצעות רכישת חברת קאנומ הפועלת בתחום.

המניה נסחרת

מפרוטאולוג'יקס נמסר כי החברה חתמה על הסכם סופי עם חברת קאנומד בע"מ אשר נמצאת בבעלותם המלאה של יוסי אקב ורויטל גרבר אקב, אשר במסגרתו יוקצו להם 70% ממניות ובתמורה יועבר לחברה מלוא הון המניות של קאנומד.

קנאומד מחזיקה ב-74% בשותפות עם אלפיס פלורה בע"מ וסנסימיליה מדיקל בע"מ אשר מחזיקות באישורים זמניים מיחידת הקנאביס הרפואי לריבוי, גידול והקמת מפעל בתחום הקנאביס הרפואי בשטח חקלאי של כ-15 דונם בבקעת הירדן, עליו ממוקמות חממות מצוידות לגידול קנאביס בשטח גידול של כ- 2.7 דונם.

לפני מספר שבועות עדכנה פרוטאולוג'יקס כי קאנומד מקיימת מגעים עם חברות בעלות רישיונות הפצת מוצרי קנאביס רפואי, מגעים למציאת אלטרנטיבות לייצוא הקנאביס הרפואי ומוצריו ומשא ומתן לרכישת פעילות קמעונאית בתחום הקנאביס בארה"ב, וכן מקיימת מגעים ראשונים לשיתוף פעולה עם חברות נוספות במדינות בעלות היתר ייצוא.

עוד עידכנה פרוטאולוג'קס כי בכוונת קאנומד, לבסס עצמה בשוק הרפואי בארץ ובעולם ולעסוק בכל שלבי פעילות הקנאביס הרפואי, החל בהקמת חווה לריבוי וגידול קנאביס רפואי והשבחת גנטיקה בקנאביס רפואי, הקמת מפעל לייצור מוצרים המבוססים על קנאביס רפואי, וביצוע התקשרויות לעיסוק בשרשרת ההפצה של מוצרי הקנאביס הרפואי ומוצריו ויצירת שיתופי פעולה עם חברות גלובאליות לצורך כך.