שוק ההון    

פרוטאולוג'יקס ותיקון עולם בהסכם של 15-20 מיליון שקל

פרוטאולוג'יקס  שנכנסה לאחרונה לתחום הקנאביס הרפואי ושמפעילה חווה ומתקן לייצור קנאביס רפואי, תחת התקינה החדשה, מדווחת כי נחתם הסכם עם חברת הקנאביס תיקון עולם לגידול של שלושה מחזורי גידול צמחי קנאביס רפואי בחווה, אשר קיבלה כבר אישור תשתיות שלב א' ואבטחה. מימוש ההסכם כפוף לקבל האישורים הנדרשים מהיחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות. במסגרת ההסכם, תיקון עולם התחייבה לרכוש את מלוא תוצרת הגידולים שיהיו במסגרת הפעילות. התוצרת תסופק במצב של פרח יבש – תפרחות לאחר קטיף, ייבוש וטרימינג. סך היקף ההסכם מוערך בכ – 15-20 מיליון שקל.

אילן היידן, מנכ"ל פרוטאולוג'יקס: "אנו שמחים על חתימת ההסכם עם "תיקון עולם" ומשוכנעים כי לשיתוף הפעולה פוטנציאל כלכלי רב עבור שתי החברות. פעילות פרוטאולוג'יקס תספק את כל תשתיות הגידול בחווה המתקדמת שלה, שנבנתה על פי התקינה החדשה של היק"ר, בעוד שתיקון עולם תספק את שתילי הקנאביס הרפואי ותהיה מעורבת באופן פעיל ומלא בכל תהליך הגידול, בהתאם לתקנים הנדרשים, מתוך מטרה לייצר תוצרת קנאביס באיכות גבוהה. אנו מאמינים כי הסכם זה, כמו גם הסכמים נוספים בארץ ובחו"ל שאנו מקדמים, יתרמו רבות למימוש וקידום האסטרטגיה העסקית של החברה.

על פי ההסכם, תיקון עולם תהיה הגורם המקצועי והמנחה הבלעדי בכל הקשור להיבטים המקצועיים של גידול הקנאביס הרפואי שיבוצע בחוות הגידול, ובכלל זה תקבע, את משטרי ופרוטוקולי הגידול, לרבות את הגנטיקה (זנים, טיפוחים ופיתוחים), אורך מחזור הגידול, אופן ביצוע הגידול במתקן הגידול, הדברה, השקייה, אופן ביצוע ומועד הקטיף, אופן הטיפול בתוצרת הגמורה (לרבות ייבוש וטרימינג), והכל בהתאם לתקן גידול IMC-GAP. החברה מאמינה כי לפעילות המשותפת עם תיקון עולם, ערך מוסף במיצובה, מקצועיותה ובתרומה ליכולת של הצדדים לגדל תוצרת קנאביס רפואי באיכות גבוהה.

תיקון עולם תספק לטובת הפעילות, שתילים/ייחורים ממקור גנטי מאושר העומד בדרישות היחידה לקנאביס רפואי של משרד הבריאות. הגידולים במסגרת הפעילות המשותפת של החברות יכללו כשלושה מחזורי גידול אשר יחלו בסמוך ככל שניתן לקבלת רישיון GAP לחוות הגידול והריבוי של תיקון עולם ובכפוף לקבלת כל ההיתרים ו/או הרישיונות הנדרשים לחוות הגידול בהתאם לדרישת היק"ר.

במקביל לפעילות המשותפת, פרוטאולוג'יקס תגדל בעבור עצמה, ביחידת שטח נפרדת בחוות הגידול, מחזור גידול אחד של 180 שתילים, כנדרש על פי הנחיות היק"ר וזאת על מנת לקבלת אישור עמידה בתנאי גידול נאותים (GAP) והוצאת רישיון קבוע.

פרוטאולוג'יקס מפעילה חווה לגידול וטיפול בקנאביס רפואי בשטח של כ-15 דונמים מתוכם  7.2 דונם חממות לגידול קנאביס רפואי ו – 1.6 דונם לריבוי וטיפוח זנים.

ייצוא קנאביס אושר – האם מניות הקנאביס ראויות להשקעה?