חדשות    

פרשקובסקי – מכירות של 4.5 מיליארד שקל ורווח גולמי של 730 מיליון שקל ב-5 השנים הבאות

יוסי פרשקובסקי

חברת היזמות והבנייה פרשקובסקי פרסמה מצגת משקיעים. במקרים רבים המצגות הן לפני גיוסי אג"ח. החברה מספקת תחזית חיובית במיוחד לשנים הבאות (תחת אזהרה שאין היא מתחייב לנתונים אלו).

בפתיח המצגת מסבירים מנהלי החברה כי הקבוצה פעילה למעלה מ-25 שנים בענף הנדל"ן במהלכן ביצעה עשרות פרויקטים עם למעלה מ-3,000 יחידות דיור ומרכזים מסחריים פעילים. נכון לסוף 2017 לחברה הון של כ- 326 מיליון ש"ח  וההון יגדל ל-461 מיליון שקל כתוצאה מיישום של תקן חשבונאי שמאפשר הכרה בהכנסה ממכירת דירות על פני תקופת הבנייה.

אבל הנתון הכי חשוב במצגת – "בין השנים 2022-2018 צפויה החברה להכיר בהכנסות ממכירת דירות בהיקף מוערך של כ4,467 מיליון שקל  וברווח גולמי מוערך של כ-732 מיליון שקל. זה המון כסף, ונכון שזה לא יורד לשורה התחתונה – יש עוד הוצאות תפעוליות שוטפות, אבל זה בהחלט אמור להשאיר רווחים פנטסטיים בשורה התחתונה.

"כיום לחברה 1,623 יח״ד בשיווק מתוכן נכון ליום לסוף מארס 2018 נמכרו 1,190 יחידות דיור", כותבים מנהלי החברה ומוסיפים – "כל הפרויקטים שבבעלות החברה ממוקמים באזורי ביקוש. הרחבת הפיזור הגיאוגרפי מתבצעת באופן מבוקר, תוך שאיפה לייצר מוניטין בערים בהן פועלת החברה וחיזוק המותג בקרב הרוכשים הפוטנציאליים. ערי הפעילות נבחרות בהתאם לריכוז קהל היעד-מעמד ביניים ומשפרי דיור.

"החברה מציגה רווחיות באופן עקבי בחמש השנים האחרונות. החברה מציגה גידול בהון העצמי. לחברה הנהלה המתמחה בתחום הנדל"ן. החברה ממשיכה להתמקד בתחום הנדל"ן למגורים באזורי הביקוש בישראל ולפתח לצידה גם את תחום הנדל"ן המניב".

למצגת המלאה