חדשות    

צרות ב-WOBI

צרות ב-WOBI

מנכ"ל ומייסד סוכנות הביטוח האינטרנטית Wobi ,שרון גילר, הודח לאחרונה מתפקידו, על רקע חשדות לאי-סדרים ולדיווחים מופרזים ומטעים שנעשו על ידו, אך נראה שהעניין זולג למקומות נוספים –  במסגרת בדיקות שהחברה נוקטת, היא ביקשה אימות נתוני יתרות מול חברות הביטוח שעבדו מול WOBI  שהיא למעשה סוכנות ביטוח אינטרנטית עם מיקוד בהשגת לידים לחברות ביטוח.

על פי החשד, הנתונים שהוצגו בספרי WOBI לא תאמו את המספרים האמיתיים – את היתרות שבחברות הביטוח, כלומר נרשמו הכנסות ב-WOBI בלי כיסוי אמיתי.

מ-Wobi נמסר לתקשורת – "מנכ"ל החברה הוחלף והחברה פועלת לבירור ותיקון של דיווחים שגויים שלכאורה הועברו לבעלי המניות ולגורמים נוספים על ידי שרון גילר, ואשר התגלו לאחרונה. יודגש כי לכל הדיווחים הללו אין כל נגיעה או קשר כלשהו לפעילות החברה מול לקוחותיה".

משרד רואי החשבון המבקר של Wobi הוא PwC קסלמן וקסלמן והוא יצטרך כנראה לענות על כמה שאלות קשות בקשר לדיווחים הכספיים של החברה. גם המשטרה נכנסה לעובי הקורה, כאשר בינתיים החברה עצמה – WOBI אמנם לא הגישה תלונה במשטרה, אבל, כלל ביטוח הגישה תלונה במשטרה נגד גילר בטענה שזייף מסמכים בנוגע לתשלומים שהיא העבירה ל-Wobi ,ובנוגע ליתרות שבין שתי החברות.