חדשות    

קנביט תספק קנאביס לתיקון עולם

ירון ירון, קנביט

קנביט (שהתמזגה לשלד של הון החזקות) תמכור קנאביס רפואי לחברת 'תיקון עולם' בהיקף של 4.8 מיליון שקל. שתי החברות חתמו על הסכם שיתוף פעולה לגידול קנאביס רפואי בחוות הגידול של קנביט, בשטח הפרחה נטו של 4 דונם עבור שני מחזורי גידול.

 ירון רצון, מנכ"ל קנביט, אמר על רקע ההסכם – "שיתוף הפעולה בין החברות נועד להבטחת איכות הגידול כך שהפן המקצועי, לרבות גנטיקה, שתילים או ייחורים, השקייה, קטיף וטיפול בתוצרת ילווה באופן צמוד על ידי 'תיקון עולם' ועל סמך ניסיונה רב השנים. בהנחת מימוש האופציה לגידול המחזור השני, נזכה להכנסות כוללות של 4.8 מיליון שקל, כשעלויות השתילים או הייחורים יהיו על חשבון 'תיקון עולם' וכן שאספקת התוצרת תהיה במצב רטוב, לפני תהליכי ייבוש ועיבוד. אנו משוכנעים כי לעבודה המשותפת תהיה תרומה חשובה עבורנו גם לגידולי ההמשך בחווה"

קנביט התחייבה לנקוט בכל הפעילות הנדרשות לקבלת האישורים, הרישיונות וההיתרים הדרושים להשלמת הקמת חוות הגידול עד סוף חודש פברואר 2019.

החברה רואה בחתימת ההסכם עם תיקון עולם כעסקה בעלת משמעות אסטרטגית לטווח הארוך, מאחר ולמיטב ידיעת החברה, 'תיקון עולם' הינה חברת הקנאביס הרפואי עם מספר המטופלים הגדול בישראל ואשר יש לה גם ניסיון בינלאומי נרחב בארה"ב ובקנדה. החברה מעריכה כי שיתוף הפעולה של קנביט ו"תיקון עולם" הינו צעד שיביא לחיזוק הידע הקיים של קנביט בתחום הקנאביס הרפואי.

 ירון רצון, מנכ"ל קנביט, מוסיף כי  "ההסכם עם 'תיקון עולם' מהווה הבעת אמון, של חברה ותיקה בתחום הקנאביס הרפואי בישראל, ביכולות ובאיכות המתקנים המתקדמים שאנו משלימים בימים אלו. בהיבט הפיתוח העסקי העתידי של קנביט, הסכם זה ממצב אותנו כאחת החברות המובילות בישראל בתחום הקנאביס הרפואי ופותח בפנינו הזדמנויות נוספות."

הסכם זה הוא הסכם שני לחברת קנביט. לחברה הסכם עם נמסטה טכנולוג'יס למכירת 2 טון קנביס רפואי בשנה לתקופה של 7 שנים במחיר של 3 דולר לגרם. נמסטה טכנולוג'יס הינה חברה ציבורית קנדית הנסחרת בשווי שוק של כ- 400 מיליון דולר ופעילה בתחום הקנביס הרפואי ב- 20 מדינות בעולם.