חדשות קרנות נאמנות    

קרן מגדל אפיקים אג"ח אקטיבית מעדכנת את שער חפציבה אג"ח כלפי מעלה

קרן מגדל אפיקים אג"ח אקטיבית מעדכנת את מחיר חפציבה ג'רוזלם אג"ח (שתי סדרות) על רקע הערכה כי ניירות הערך הלא סחירים האלו שווים יותר מערכם הרשום.  ככלל, כאשר בתיק של קרן נאמנות יש ניירות ערך לא סחירים  מנהל הקרן צריך לבדוק את ערכם ואם יש שינוי לעדכן זת בנכסי הקרן.

במגדל אפיקים אג"ח מעדכנים כי מנהל הקרן החליט להעלות את שווים של חפציבה ג'רוזלם אג"ח ב' (מס' בורסה: 1099951) (חפציבה ג'רוזלם אגח ב) ושל חפציבה ג'רוזלם אג"ח ג' (מס' בורסה 1099969) (חפציבה ג'רוזלם אגח ג), המוחזקים בקרן. ההחלטה האמורה התקבלה בעקבות עדכון המפרק באסיפת נושים.

המחיר שנקבע לחפציבה ג'רוזלם אגח ב: 5.73 אג'. המחיר האחרון שנקבע לחפציבה ג'רוזלם אגח ב על ידי מנהל הקרן: 2.23 אג'. שיעור השינוי בשוויו של חפציבה ג'רוזלם אגח ב: כ-156.95%. שיעור השינוי בשווי הנקי של נכסי הקרן כתוצאה מהשינוי הנוכחי בשוויו של חפציבה ג'רוזלם אגח ב: כ-0.05%.שיעור ההשפעה המצרפית של כל השינויים שחלו בשווי חפציבה ג'רוזלם אגח ב (כולל השינוי הנוכחי), מהיום בו הוא שוערך לראשונה על ידי מנהל הקרן, על השווי הנקי של נכסי הקרן: כ- 0.22%.

המחיר שנקבע לחפציבה ג'רוזלם אגח ג: 5.73 אג'. המחיר האחרון שנקבע לחפציבה ג'רוזלם אגח ג על ידי מנהל הקרן: 2.19 אג'. שיעור השינוי בשוויו של חפציבה ג'רוזלם אגח ג: כ-161.64%.שיעור השינוי בשווי הנקי של נכסי הקרן כתוצאה מהשינוי הנוכחי בשוויו של חפציבה ג'רוזלם אגח ג: כ-0.08%. שיעור ההשפעה המצרפית של כל השינויים שחלו בשווי חפציבה ג'רוזלם אגח ג (כולל השינוי הנוכחי), מהיום בו הוא שוערך לראשונה על ידי מנהל הקרן, על השווי הנקי של נכסי הקרן: כ- 0.32%.