חדשות קרנות נאמנות    

קרן נאמנות שתעקוב אחרי ההמלצות של אופנהיימר

אלומות ואופנהיימר מקימות קרן נאמנות שתשקיע ברשימת המניות המומלצות של אופנהיימר

 

בית ההשקעות אופנהיימר הוא אחד מבתי ההשקעות המובילים כאן שמכסה את המניות הישראליות בחו"ל. מדי תקופה מפרסם בית ההשקעות את רשימת המניות המומלצות שלו (גם המניות הישראליות וגם המניות האחרות שנסחרות בוול-סטריט), ועכשיו הוא בשת"פ עם אלומות מנסה להפוך את זה לביזנס. שני הגופים יקימו קרן נאמנות –  אלומות מניות Top Ideas, שעוקבת אחר רשימת 30 המניות המומלצות של האנליסטים של אופנהיימר.

רשימת ה-Top Ideas של אופנהיימר, אשר אליה נבחרות מדי חודש בקפידה 30 המניות המועדפות להשקעה בתקופה הקרובה על ידי האנליסטים המומחים של אופנהיימר, הינה רשימה אשר הציגה על פני שנים תשואה מרשימה של כ- 300% מאז 2009 לעומת מדד הייחוס, מדד ראסל 3000, שהשיא בתקופה זו תשואה של 150%.

כל מניה מתוך 30 המניות ברשימה נבחרת על ידי האנליסטים ומקבלת משקל שווה ברשימה המורכבת מכ-600 מניות שמסקרים האנליסטים של אופנהיימר באופן שוטף. המניות נבחרות ממספר רחב של תחומים כגון טכנולוגיה, בריאות, תעשייה, אנרגיה, פיננסים וצרכנות, וברשימה המעודכנת של אופנהיימר ניתן למצוא כעת מניות כמו מרוול, פייסבוק, מדטרוניק, קוסטקו ועוד.

לדברי אביבית מנה קליל, מנכ"לית משותפת באופנהיימר ישראל: "אנו נרגשים מהנגיעה הישירה הראשונה עם ציבור המשקיעים בישראל וגאים מאוד לחלוק את יכולות המחקר שלנו עם בית ההשקעות אלומות, שינהל את הקרן באופן בלעדי. צוות האנליסטים של אופנהיימר מפרסם סקירות לכל אירוע בשוק הקשור למניות ברשימה כבר שנים רבות ולפי המלצתו מתעדכנת הרשימה ברמה חודשית. באופן זה מנוהלת הרשימה בצורה צמודה מאוד לארועי השוק ומנצלת הזדמנויות השקעה מעניינות. קבוצת האנליסטים של אופנהיימר נהנית מדירוגי איכות גבוהים בוול סטריט ובקרן זו נפיק מכך תועלת רבה".

לדברי קובי נימקובסקי, מנכ"ל בית ההשקעות אלומות: "זוהי הפעם הראשונה שהציבור בישראל יכול לבצע השקעה בקרן נאמנות ישראלית שחשופה למניות זרות הנבחרות באופן קפדני ומקצועי על ידי אנליסטים זרים מהשורה הראשונה, שכל אחד מהם בוחר רק מניה אחת, הטובה ביותר להערכתו כעת, כמו המוסדיים. זו היא הזדמנות מצוינת להשקעה אקטיבית ברשימה שמצליחה להכות שנה אחר שנה את מדד הייחוס, ולכן נחשבת לאחת הרשימות המבוקשות ביותר על ידי משקיעים מוסדיים בארץ ובעולם. להבדיל מהשקעה פאסיבית בקרנות או תעודות סל שעוקבות אחרי מדדים שונים, מדובר ברשימה שמשתנה מדי חודש ומציעה למשקיעים בישראל חשיפה להשקעה אקטיבית מגוונת ודינמית בחברות מגוונות עם פוטנציאל לייצר תשואה עודפת מרשימה. שיתוף הפעולה שלנו עם אופנהיימר הוא מהלך ראשון חשוב בישראל שפותח את הדלת בפני הציבור הרחב לניהול השקעות מקצועי ברמה בינלאומית".