שוק ההון    

ראדא קיבלה הזמנות למכ"מים בהיקף של 5 מיליון דולר; עולה ב-3% במסחר המוקדם

ראדא קיבלה בשבועות האחרונים הזמנות חדשות  של מכ"מים מתוצרתה של כ-5 מיליון דולר. ראדא עוסקת בפיתוח, ייצור, שווק ומכירות של מכ"מים יבשתיים טקטיים לשימושי הגנת כוחות, גבולות ומתקנים אסטרטגיים, ומערכות אוויוניקה (כולל מערכות ניווט אינרציאליות) למטוסי קרב וכטב"מ.

מניית החברה רושמת כעת עלייה של כ-3% במסחר המוקדם לשער של 2.9 דולר למניה.

ברבעון השני דיווחה ראדא על הכנסות בסך של כ-6.6 מיליון דולר – עלייה של כ-25% לעומת הרבעון המקביל ב-2017.

מראדא נמסר כי ההזמנות הינן עבור המכ"מים מבוססי התוכנה של ראדא להגנה מפני פגזי מרגמה, טילים וארטילריה קצרת טווח (C-RAM), ולמערכות הגנה כנגד כלי טיס בלתי מאוישים (Counter-UAV) והגנה אווירית לטווחים קצרים (SHORAD). עוד נמסר מראדא כי כל ההזמנות התקבלו מלקוחות חדשים. לקוחות חדשים אלו הינם לקוחות אסטרטגיים בתחום המערכות הצבאיות, וההזמנות שהתקבלו משקפות מכירות ראשונות אשר בעקבותיהן ראדא מצפה לקבלת הזמנות המשך משמעותיות בעתיד.  ראדא צפויה לספק הזמנות אלו עד לסוף 2018.

ביולי דיווחה ראדא כי ראדא על הזמנות מכ"מים בהיקף של 3.5 מיליון דולר מלקוח צבאי אמריקאי. דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "הזמנות אלו הן פירות של מאמצינו המתמשכים בפעילות הפיתוח העסקי בעולם. בעובדה שהזמנות אלה מהוות חדירה ראשונית ללקוחות חדשים גלום פוטנציאל משמעותי להזמנות עתידיות בהיקפים גדולים. שוק המכ"מים הטקטיים הוא שוק חדש ומתפתח, ואנו צופים הזמנות המשך מלקוחות אלה בעתיד הקרוב לאור הצרכים המיידיים שלהם לפתרונות אותם אנו מציעים".