שוק ההון    

רבעון חזק לסייברארק; אופנהיימר מעלה את מחיר היעד ל-75 דולר

בית ההשקעות אופנהיימר מותיר את המלצת ה-OUTPERFORM על סייברארק ומעלה את מחיר היעד של המניה ל-74$.

המנייה שרשמה אתמול ירידה של 2.34 אחוזים עולה במסחר הטרום פתיחה בכ-10% לשער של 68 דולר למניה.

סייברארק דיווחה על הכנסות בסך של כ-77.7 מיליון דולר, עלייה של כ-35% לעומת הריבעון המקביל ב-2017, מעל לתחזיותיה עצמן שעמדו על טווח של כ-72-73.5 מליון דולר ומעל לתחזיות האנליסטים שעמדו על 72.9 מיליון דולר.

גם הרווח למניה שעמד על 0.36 דולר הוא מעל לתחזית האנליסטים שעמדה על 0.24 דולר למניה.

התחזית המעודכנת של סייברארק לרבעון השלישי היא שהכסותיה יהיו בטווח של  77.75-79.25 מיליון דולר. זוהי רמת הכנסות גבוהה בכ-20% מההכנסות שרשמה סייברארק ברבעון השלישי אשתקד.סייברארק סיפקה תחזית שהרווח למניה על בסיס Non GAAP יהיה 28-25 סנט למניה.

אודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק, אמר לאחר פרסום התוצאות כי " עקפנו את התחזיות שלנו בכל הפרמטרים, הצגנו גידול ברור בהכנסות, ברווחים ובתזרים המזומנים. הגידול בהכנסות נבע מכך שביצענו היטב את התכנית העסקית של החברה וגם עקב ביקוש מוצק מלקוחות חדשים וישנים כאחד".

באופנהיימר מאמינים שסייברארק תמשיך לספק תוצאות חזקות ב-2018 אשר ינבעו מביקושים חזקים ומיכולתה של סייברארק לספק פתרונות חדשניים. באופנהיימר מעלים את מחיר היעד של המניה מ-65 דולר ל-75 דולר.

סייברארק פועלת בתחום האבטחה הארגונית תוך הגנה מפני מתקפות סייבר המסתתרות מאחורי הרשאות של חשבונות פנימיים.  לסייברארק סניפים באוסטרליה, איטליה, ארה"ב, בריטניה, גרמניה, הולנד , טורקיה, ישראל, סינגפור וצרפת.