שוק ההון    

רדהיל – הכנסות של 2.2 מיליון דולר ברבעון; מצפה לפרסם תוצאות מניסוי ה-TALICIA לפני תום השנה

דרור בן אשר, מנכ"ל רדהיל

רדהיל ביופארמה, חברת הביו-פרמצבטיקה הישראלית המתמקדת בתרופות מוגנות פטנט לטיפול במחלות הקשורות לדרכי העיכול מדווחת על הכנסות נטו של 2.2 מיליון דולר ורווח גולמי של 1.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2018, בהשוואה ל- 1.5 מיליון דולר ו- 0.6 מיליון דולר, בהתאמה, ברבעון השלישי של 2017.

שער המניה של רדהיל עולה במסחר בתל אביב בכ-2.5% לשער של 3.2 שקל למניה המשקף לחברה שווי שוק של כ-820 מיליון שקל.

מרדהיל נמסר כי החברה עומדת בתכניותיה ומצפה לדווח תוצאות ראשוניות מניסוי שלב 3 עם TALICIA לטיפול בזיהום חיידק ה- H. pylori לפני סוף השנה, עם הגשה פוטנציאלית של בקשה לאישור שיווק בארה"ב (NDA) כבר בתחילת 2019.

במהלך הרבעון דיווחה רדהיל גם על תוצאות ראשוניות חיוביות בניסוי שלב 3 עם RHB-104 לטיפול במחלת הקרוהן שעמד בהצלחה ביעדו העיקרי וביעדי משנה עיקריים.

מיכה בן חורין, סמנכ"ל הכספים של רדהיל, אמר: "קצב שריפת המזומנים של החברה המשיך לרדת ברבעון השלישי של 2018. אנו מתקרבים למועד תוצאות הניסוי שלב 3 המאשר עם TALICIA®, הצפויות לפני סוף השנה, עם מאזן נטול חוב של 43 מיליון דולר, המאפשר לנו להוציא אל הפועל את התכניות לשנה הקרובה. בכפוף לתוצאות חיוביות מהניסוי עם TALICIA®, אנו עומדים בלוח הזמנים להגשה פוטנציאלית של בקשה לאישור שיווק בארה"ב בתחילת 2019, עם מעמד של מסלול-מואץ. בנוסף, אנו ממשיכים לחזק את פעילות השיווק שלנו בארה"ב לקראת התחלת השיווק הפוטנציאלי של TALICIA® במחצית השנייה של 2019. בעקבות הודעתנו אודות תוצאות ראשוניות חיוביות בניסוי שלב 3 עם RHB-104 למחלת הקרוהן, אנו ממשיכים לנתח את הנתונים הרבים מהניסוי המוצלח ומתייעצים עם מובילי דעה בתחום לקראת פגישה מתוכננת עם ה- FDA וכתמיכה בשותפויות פוטנציאליות עם חברות פארמה אחרות."