חדשות    

רדוור רכשה חברה הודית העוסקת בניטור בוטים

רועי זיסאפל, מנכ"ל רדוור

סכום העסקה מוערך ב-15 מיליון דולר לפחות. ברדוור מוסרים שזו אחת משלוש החברות הגדולות בתחום

רדוור דיווחה כי תרכוש את חברת ShieldSquare ההודית, הפועלת בתחום איתור הבוטים בענף הסייבר. לפי הערכות מדובר ברכישה  בהיקף של  20-15 מיליון דולר. ברדוור הפועלת בתחום אבטחת המידע וניהול אמצעי תעבורה הסבירו את הרכישה בכך שהם צריכים טכנולוגיה שעושה ניטור ומניעה של בוטים ותמנע מהם להיכנס  לרשת ולהפריע.

החברה ההודית היא אחת משלוש חברות גדולות בתחום זה של ניטור בוטים, תחום חדש יחסית.  ולה 70 עובדים ו-80 לקוחות, רובם בארצות הברית. חלק גדול מהתעבורה ברשת נעשה על ידי בוטים, לא לכולם כוונות טובות. החברה יודעת לאתר ולהבדיל ביניהם לפי התנהגות ולמנוע תקיפות עתידיות.

לאחר הרכישה רדוור מתכוונת להשיק קו מוצרים בשם  Radware Bot Manager.  השילוב בין מערכת איתור הבוטים החדשה לפתרון של רדוור למניעת תקיפה יאפשר יכולות הגנה מתקדמות ואטומטיות.

זו לא הפעילות הראשונה של רדוור בהודו. אחת מהפעילויות העיקריות של החברה נמצאת במדינה ולה 100 עובדים. העסקה החדשה צפויה להיסגר במהלך הרבעון הראשון של שנת 2019 לאחר האישורים הרגולטוירים המתאימים.

מרדוור נמסר:  "הפתרונות החדשים שרכשנו משפרים את הגנת אבטחת הענן ומאפשרים לטפל בהתקפות מסחר אלקטרוני המשפיעות על בעיות כמו קצירת נתונים וגרימת התקפות או יצירת חשבון והשתלטות על חשבון והתקפות מוניטין".