תיירות    

רוצים לראות הופעה בחו"ל? כך תעשו את זה נכון

U2

 

רוצים לראות את הספייס גירלס בחו"ל? או את בריאן אדמס? או את U2? כך תעשו את זה נכון

הופעות 2019: איך להשיג כרטיסים בטוחים ולא יקרים

 

החלטתם להגיע להופעת האיחוד של הספייס גירלז , או שאתם יותר בכיוון של בוב דילן?,  בשנה הקרובה שניהם יוצאים לטור קיץ חדש, וחובבי הופעות הענק כבר מתחילים במרוץ אחרי הכרטיסים.

כרטיסים להופעות הגדולות אוזלים בדרך כלל תוך כמה דקות מרגע שמתחילה מכירת הכרטיסים. אז איך תדעו ראשונים על ההופעה, תצליחו להשיג כרטיסים, ועוד במחיר הגיוני? כל התשובות במדריך שלפניכם.

 

מזרח אירופה שולטת: במדינות מזרח אירופה מחירי הכרטיסים זולים יותר מאשר במערבה, וגם ההגעה והשהייה במדינות אלה זול יותר. אז אם חיפשתם מחירים הגיוניים, חפשו את ההופעות בירות מזרח אירופה, רק שימו לב באיזה איצטדיון מתקיימת ההופעה וחפשו חוות דעת על המקום. לא כל  האיצטדיונים במזרח אירופה הם ברמה בינלאומית.

 

סוגרת את כל הפינות, אבל לא בהכרח זולה: חבילת הופעה+ טיסה + מלון. חברות שונות כמו זאפה איסתא מיוזיק מציעות חבילה שיכולה לחסוך לכם הרבה זמן של חיפוש כרטיסים להופעה, כרטיס טיסה ומלון זמינים.

 

לקנות בדקה התשעים או הרבה זמן מראש?: כשמדובר בהופעה מבוקשת במיוחד, לא מומלץ לחכות לרגע האחרון. מה שנכון בהזמנת טיסות, תופס גם כאן-  מחירי הכרטיסים באתרים השונים הרבה יותר זולים שמזמינים הרבה זמן מראש, והם הולכים ומתייקרים ככל שמועד ההופעה מתקרב.

בנוסף, אם תזמינו הרבה זמן מראש, תוכלו לבחור את מקומות הישיבה המועדפים עליכם.

אם אתם אוהבים לקחת סיכונים, או בכל זאת מחפשים מציאות, יכול להיות שתוכלו להשיג כרטיס במחיר אטרקטיבי אם תרכשו בטווח של 24 שעות לפני ההופעה.  באתרי כרטיסים שמחזיקים מלאי כרטיסים גדול למגוון הופעות, לפעמים נשארים כרטיסים בודדים שהאתר מעוניין למכור.

ראות חלקית- תשלום חלקי:

דרך נוספת לרכוש כרטיסים מוזלים היא לבחור באזורי ישיבה עם "ראות חלקית" , כמו היציע שנמצא בכלל מאחורי הבמה, או אזור ממנו רואים רק חלק קטן מהבמה.

צמצמו אפשרות לתקלות:

אם כבר החלטתם להשקיע הרבה כסף ולהגיע להופעה בחו"ל , וודאו שאתם רוכשים כרטיסים ממקור אמין, ושיש לכם מספר חירום זמין 24/7 לכל מקרה שלא יהיה.

בהופעות גדולות במיוחד וודאו שיש נציגים בסמוך לאצטדיון, שתוכלו לפנות אליהם אם יתעוררו בעיות.

בנוסף, כדאי מאוד להגיע להופעה מוקדם כדי למנוע מצב שמישהו יכנס במקומכם להופעה עם כרטיס מזויף. כרטיסים להופעות הם יעד מועדף על זייפנים וספסרים למיניהם, ויש עדויות רבות על ישראלים שרכשו כרטיסים מזויפים אף מבלי שידעו על כך.

ברוב המקרים, תקבלו אחרי התשלום כרטיס אלקטרוני, אותו יש להדפיס ולהציג בכניסה. כדאי לשמור את המייל עם עותק הכרטיס למקרה והברקוד שאמורים לסרוק בכניסה יהיה לא קריא.  

 

איפה קונים?

ישראלים כמו ישראלים, מספקים עדויות סותרות על אתרים שונים לרכישת כרטיסים. שוק ההופעות החיות מגלגל מיליונים רבים, ומושך זייפנים שמצאו במכירת כרטיסים אונליין הזדמנות פז לעוקץ. להגיע לחו"ל במיוחד כדי ליהנות מהופעה, ולמצוא את עצמכם מחוץ לאיצטדיון זה ממש לא נעים, אבל  לא בלתי נמנע.

הדרך הבטוחה ביותר היא לרכוש מהאתר הרשמי של האמנים או הלהקה. אתם יכולים לעקוב אחרי דף הפייסבוק, כך תוכלו לדעת מיד כשמתחיל שיווק הכרטיסים ולהתעדכן  באיזה אתר מכירות הם משווקים.

אתר ישראלי פופולרי הוא טיקטים, שמוכר כרטיסים וגם חבילות הכוללות כרטיסים עם טיסה ומלון. אם יש לכם שאלות, תהיות או בקשות מיוחדות, יש לאתר שירות לקוחות טלפוני פעיל.

אתר נוסף הוא livetickets, המשווק כרטיסים לאירועי ספורט, אבל גם להופעות מובילות בחו"ל.

אחד מהאתרים המובילים בעולם הוא ticketmaster, אתר ענק שמרכז הופעות מכל סוג מכל העולם. אפשר קצת ללכת לאיבוד בין אין סוף ההופעות מכל סוג שיש באתר, מצד שני מדובר באתר חזק שרוכש כמות גדולה של כרטיסים להופעות, כך שהסיכוי למצוא בו כרטיס גבוהה יותר.

אם אתם מעדיפים לרכוש חבילה, ולא רק כרטיסים, אתר ישראלי פופולרי הוא זאפה איסתא מיוזיק. איסתא נכנסה בכל הכוח לסגמנט חבילות להופעות, ומאחוריה הגב הרחב של חברת איסתא, שמבינה דבר אחד או שניים על הקהל הישראלי הצעיר.

 

ועכשיו, להופעות:

 

לונדון

טייק דאת יופיעו ב-2-10 למאי

אריק קלפטון יופיע ב-13, 15 וה-16/5

לני קרביץ יופיע ב-5/6

הספייס גירלז יופיעו ב-13, 14 וה-15/6

בילי ג'ואל יופיע ב-22/6

ניל יאנג ובוב דילן יופיעו ב-12/7

רובי וויליאמס יופיע ב-14/7

אלטון ג'ון יופיע ב-6 וה-7/11

פריז

לני קרביץ יופיע ב-5/6

מארון 5 יופיעו ב-11/6

אלטון ג'ון יופיע ב-20/6

 

פראג

אלטון ג'ון יופיע ב-7/5

מארון 5 יופיעו ב-5/6

אד שירן יופיע ב-7 וה-8/7

 

ספרד

אד שירן יופיע בברצלונה ב-7/6

ובמדריד ב-11/6

אלטון ג'ון יופיע במדריד ב-26/6

 

איטליה

 

אד שירן יופיע ברומא ב-16/6 ובמילאנו ב-19/9

לני קרביץ יופיע במילאנו ב-11/5

אמסטרדם

אלטון ג'ון יופיע ב-15/5 וב-8/6

מארון 5 יופיעו ב-10/6

ברלין

 

אריק קלפטון יופיע ב-4/6

אד שירן יופיע ב-2 וה-3/8

 

איך להוזיל את הטיסה לחו"ל?