לימודים    

תוכנית עתידים – התוכנית של משרד התחבורה לסיוע לסטודנטים

מעודכן ל-03/2019

התוכנית בשיתוף עמותת עתידים מסייעת לתלמידים עם קשיים כלכליים בפקולטה להנדסה בטכניון

עתידים לתשתיות תחבורה" היא תכנית להכשרת צוערים כמהנדסים ומנהלי תשתיות תחבורה בשירות הציבורי.  התוכנית ניתנת  על ידי עמותת עתידים. הלימודים מתקיימים במסלול תחבורה של הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון, ומדי שנה משתתפים בתכנית עד 25 סטודנטים.

התוכנית מיועדת לנשים וגברים בעלי נתונים מתאימים ללימודים, שטרם החלו את לימודיהם ואין להם השכלה אקדמית קודמת. התכנית מיועדת בעיקר לאנשים עם מוגבלויות ולתושבי הפריפריה או עם  רקע סוציו-אקונומי נמוך. על המועמדים לעמוד הן בבחינות קבלה והן בתנאי הקבלה של הפקולטה להנדסה אזרחית בטכניון.

 התכנית כוללת: מימון שכר לימוד מלא ל- 4 שנים, מלגת קיום חודשית, מחשב נייד, ליווי אישי וכן הכשרה חוץ אקדמית מקיפה ובה לימודי תוכן העשרתיים בתחום התחבורה והמדינה, פיתוח מיומנויות אישיות וקבוצתיות,סיורים בארץ ובחו"ל, קורס ניהול פרויקטים בין לאומי התנסות מקצועית  במהלך התואר וסיוע בהשמה בתום התואר במשרד התחבורה ובחברות התשתיות הממשלתיות (רכבת ישראל, נתיבי ישראל, נת"ע וחברת נמלי ישראל)

להגשת הבקשה מלאו את הפרטים בטופס המקוון או לאמיר, מנהל התוכנית:

בטלפון: 052-6091400
במייל: [email protected]

בעמותה מבקשים לא ליצור קשר כדי לקבל מידע על סטטוס הבקשה אלא להמתין לתשובה. התכנית ניתנת במימון מלא והבוגרים מתחייבים לעבוד ארבע שנים במשרד התחבורה או בחברה ממשלתית העוסת בתחום

מהי תוכנית הישגים – התוכנית שמסייעת לתושבי הפריפריה בלימודים

קרן אור – תוכנית לסיוע לסטודנטים למינהל או למחשבים מרקע כלכלי קשה

תכניות סיוע לסטודנטים