חדשות    

תעודת זכאות למחיר משתכן – דרך האינטרנט

 

תעודת זכאות למחיר למשתכן ניתן להוציא מעכשיו גם דרך האינטרנט. מעל 31 אלף זכאים קיבלו את הזכאות בחודשים האחרונים, ומעכשיו ניתן יהיה לקבל את הזכאות דרך האינטרנט, בלי עמידה בתורים של החברות היעודיות / החברות המשכנות – עמידר, מ.ג.ע.ר ומילגם, האחראיות על הפקת הזכאות.

הזכאים מתמודדים על רכישת דירה, בהנחה משמעותית ממחיר השוק, בעשרות פרויקטים שמיועדים למחיר למשתכן (הכוונה לשווק בשנתיים מעל 70 אלף יחידות דיור במחיר למשתכן).

כדי להפיק תעודת זכאות צריך להיכנס לאתר של משרד הבינוי והשיכון (אתר של מחיר למשתכן –  www.dira.gov.il )."השקת האפשרות האינטרנטית החדשה להנפקת תעודת זכאות, מהווה המשך ישיר לריכוז המאמצים של המשרד בשנה האחרונה בהנגשת המידע והפיכתו זמין לציבור", מסרו עם השקת השירות, אנשי משרד הבינוי והשיכון, "תחילה בהקמת אתר ייעודי המרכז את המכרזים הפתוחים, היקפי ההנחות, מפרטי הדירות, ולוחות הזמנים, המשך בהקמת מערכת חדשנית להרשמה אינטרנטית להגרלות וכעת ­הנפקת אישורי זכאות דרך האינטרנט".

לא תמיד ניתן להפיק תעודות זכאות דרך האינטרנט, זה תלוי במסמכים הנדרשים, אם מדובר על מסמכים מקוריים שנדרשים כדי לקבל את הזכאות, לרוב אין מנוס מלהגיע למשרדי החברות המשכנות.  מעבר לכך, מי שעדיין מעוניין יהיה להפיק את התעודה דרך החברות עצמו, יוכל כמובן לגשת למשרדים ולעשות זאת בדרך המקורית.

רוכשים דירה במחיר למשתכן – ככה תקבלו משכנתא

מדריך מחיר למשתכן

משפר דיור? – יש סיכוי שתוכלו לקנות דירה במחיר למשתכן