שי מלמד – יועץ ביטוח

לאינדקס סוכני ביטוח

שי מלמד מנכ"ל​ MIC יועצים לניהול סיכונים ויועץ ביטוח, מציע לכם משהו אחר, והאמת שכדאי להשקיע בזה מחשבה – מלמד שמנהל את חברת הייעוץ MIC  , סבור שבשוק הביטוח יש מקום ליועצים אובייקטיבים, כאלו שיבחנו את תיק הביטוח שלכם, ויגידו לכם בצורה מקצועית ובלתי תלויה – האם תיק הביטוחים שלכם מספק ועונה על כל הצרכים שלכם?  האם הוא יקר? ואז אפשר להוזילו. האם יש ביטוחים כפולים ולא נחוצים.

היועצים בחברת MIC  לא מוכרים לכם את הביטוח עצמו (גם אם ממש תבקשו…), וחשוב להבין את זה – הם לא גוזרים את העמלה שלהם מהביטוח שאתם עושים. אין להם אינטרס למכור לכם  ביטוח – זה לא העסק שלהם. מנגד, לסוכני הביטוח, אמינים וישרים ככל שיהיו, יש ניגוד עניינים מובנה – הם מצד אחד משרתים את הלקוחות, ומצד שני ככל שהלקוח משלם יותר הם לרוב מקבלים יותר, ויש להם את האינטרס לבטח את הלקוח במקום שבו הם מקבלים את העמלה הגבוה ביותר.

אצל היועצים ב-MIC  זה בהגדרה אחרת. הם לא מרוויחים מהביטוח שלכם, ולא מפנים אתכם לגורם שמשווק ביטוח. הם פשוט מסבירים לכם אחרי ניתוח תיק הביטוח שלכם, מה צריך לעשות, ואתם בשלב הבא, הולכים לסוכן הביטוח או ישירות לחברת הביטוח אותם אתם בוחרים ומשנים את התיק שלכם בהתאם לייעוץ.

בתמורה לייעוץ הזה אתם כמובן משלמים כסף, אבל זהו כסף קטן לעומת החיסכון הכספי המצטבר שלכם (דרך חיסכון בפוליסות הביטוח) ומעבר לכך אתם מקבלים בדיקה ראשונית ללא עלות – מעבר על תיק הביטוח שלכם וניתוח ראשוני שלו, כדי להבין אם הוא מתאים לכם מבחינת החשיפה הביטוחית והכיסוי הביטוחי ומבחינת העלויות. אתם יכולים להחליט לאחר מכן שאתם לא בעניין.

מי זאת MIC?

MIC יועצים לניהול סיכונים, היא חברת הייעוץ לביטוחי הבריאות הראשונה והוותיקה בישראל.  החברה דוגלת בייעוץ אובייקטיבי ובלתי תלוי לפרטיים וארגונים, תוך דגש על מקצועיות, אפיון מדויק וברור של צרכי הלקוח, בניית תוכנית ביטוח, וליווי שוטף של הלקוחות.

האני מאמין של מלמד ו-MIC

מתן יחס אישי, מקצועי ומהיר לכל לקוח.

מקצועיות

אובייקטיביות

תגובה מהירה

לאתר החברה