פרופ' יוסי מעלם

לאינדקס יועצי משכנתאות

פרופ' יוסי מעלם, סיים את לימודי הדוקטורט באוניברסיטה היוקרתית פרינסטון והפך להיות מרצה מבוקש בקורסים לכלכלה באוניברסיטאות ובמכללות המובילות. יוסי משלב בין התיאוריה והמחקר לבין הפרקטיקה, כאשר כיום הוא משמש כיועץ פיננסי ראשי בחברת "מעלם משכנתאות" שהוקמה על ידי גב' איילה מעלם, אשתו.

בעברו הוא שימש בין היתר, כיועץ כלכלי בכיר לחברות פיננסיות מובילות במשק. כמו כן, הוא כיהן ככלכלן במחלקת המחקר של בנק ישראל וככלכלן ראשי ומנהל המחלקה המאקרו כלכלית של בתי ההשקעות אופק, פסגות-אופק ואנליסט.הוא שימש כחבר בוועדה המייעצת למפקח על הביטוח והממונה על שוק ההון במשרד האוצר וכיושב ראש הדירקטוריון במספר חברות פיננסיות. הוא נבחר בשנת 2016 כאחד מ-57 המרצים האהובים בישראל.

פרופ' יוסי מעלם

 

  בשעה שפרופ' מעלם עומד מאחורי המודלים הכלכליים והשימוש בכלים מתקדמים (תוך התחשבות בתרחישים כלכליים שונים במטרה להקטין את הוצאות   המימון הצפויות של המשכנתא, ולהשיג את המשכנתא האידיאלית ללקוח), רעייתו, איילה, אחראית על התפעול השוטף, הקשר מול הלקוחות והבנקים.

איילה היא בעלת תואר M.A בכלכלה מאוניברסיטת בר-אילן, במסלול המחקרי, ובעלת תואר B.A. בהצטיינות בכלכלה, התמחות במימון, מהמכללה   למינהל.איילה יועצת משכנתאות בעלת היכרות מעמיקה ורבת שנים עם עבודת הבנקים למשכנתאות, והיא חלק מארגון התאחדות יועצי המשכנתאות.

איילה מעלם

 

היתרונות שלנו 

"הניסיון הרב והידע האקדמי והפרקטי במימון כלכלה וחשבונאות מהווים יתרון גדול" מסבירה איילה מעלם, "שילוב של מקצועיות רבה והרצון להשיג ללקוח את הטוב ביותר שניתן תוך יכולת הצוות להניע את כל הגורמים הנוגעים בדבר, בלוח זמנים צפוף, הינו המאפיין של "מעלם משכנתאות" וכל זאת לצורך השגת המטרה – השגת המשכנתא הטובה והחסכונית ביותר ללקוח שמבחינתנו הוא מעל הכל".

"אנחנו מאמינים באמינות ושקיפות מלאה מול הלקוח. בכל שלב בייעוץ תוצג בפני הלקוח תמונת המצב העדכנית. אנחנו אובייקטיבים ופועלים ומייצגים אך ורק את האינטרס של הלקוח, וכמו כן – אנחנו מספקים ללקוח שירות מ-א' ועד ת' – ליווי אישי משלב תכנון המשכנתא ועד החתימה בבנק ובכך מעניקים ללקוח בטחון ושקט נפשי. אנחנו עם הלקוח לאורך כל הדרך ועונים על שאלותיו לאורך כל תהליך הייעוץ והליווי הבנקאי, וגם לאחר מכן אנחנו לא עוזבים את הלקוח, ואם יש התרחשויות בשוק שדורשות שינויים אנחנו שם בשביל לעשות זאת".

אני מאמין

"אנחנו מאמינים בפתרון מלא ללקוח", אומרת איילה, "פתרון שכולל את המוצר הכי טוב – המשכנתא הטובה ביותר שתפורה למידותיו של הלקוח, לצד השירות הכי טוב".

הפתרון של החברה הוא – משכנתא היקפית. המשכנתא הזו משלבת ידע וניסיון רב מתחומים כלכליים המשיקים לתחום המשכנתאות כאשר המטרה היא לקבל את תמהיל המשכנתא המתאים ביותר לכל לקוח ולקוח.

המשכנתא ההיקפית כוללת ומשלבת את הידע המקצועי והפיננסי של מומחי החברה, ידע חשבונאי, הכרות עם עולם המשכנתאות לרבות עם הבנקים; בניית משכנתא בהתאם ליכולת הלווה (היום ובעתיד) בעזרת כלים מתקדמים (תוכנה מתקדמת) שבוחנת תרחישים שונים. כמו כן, כוללת המשכנתא ההיקפית ליווי צמוד ושירות מלא לאורך כל הדרך.

לקוחות ממליצים

צור קשר