שוק ההון    

WIX – עלייה של 20% במספר המנויים; רווח למניה של 0.39$ – מעל התחזיות; אופנהיימר מעדכנים התחזית

Wix המספקת פלטפורמה להקמה וניהול של אתרי אינטרנט, בעיקר עבור עסקים קטנים ובינוניים דיווחה בדו"ח הכספי שלה כי נוספו לחברה 5.5 מיליון מנויים ובסה"כ עומד מספר המנויים שלה על כ-137 מיליון מנויים, עלייה של 20% בהשוואה לרבעון המקביל.

וויקס.קום סיימה את הרבעון השלישי עם רווח למניה של 0.39 דולר, גבוה בהרבהה מתחזיות האנליסטים שעמדו על 0.25 דולר למניה, ולעומת רווח למניה של 0.01 דולר ברבעון המקביל ב-2017.

באופנהיימר מעדכנים קלות את התחזית שלהם לשנים 2019 ו-2020, ומשמרים את המלצת Outperform תוך הורדת מחיר היעד מ-125$ ל-113$. מחיר היעד החדש שאופנהיימר נותנים לוויקס מבוסס על מכפיל 35 לתחזית FCF  ל-2010 (בהיוון תזרים מזומנים בשיעור של 10%) ועל מכפיל 8 לתחזית collections ל-2019, דיסקאונט למכפיל של 12 של חברתShopify (סימול: SHOP), חברה בעלת פרופיל צמיחה ומודל עסקי דומה.

באופנהיימר מציינים כי וויקס.קום (WIX) פירסמה תוצאות חזקות מעל הצפי, עם צמיחה של 40% בהכנסות ושל 36% בתקבולים מלקוחות (collections), כאשר האטה מסויימת בצמיחה במנויים חדשים לשיעור שנתי של 26% (לעומת 28% ברבעון הקודם) קוזזה כנגד עליה במחיר למנוי (ARPU) של 11% מהרבעון המקביל. בנוסף, הציגה החברה EBITDA ותזרים מזומנים מעל הצפי, וסיפקה תחזית בהתאם לצפי לרבעון הבא.

ברבעון השלישי 2018 הציגה וויקס הכנסות של 155.6 מיליון דולר, צמיחה של 40%, מעל הצפי של 152.8 מיליון דולר, עם תקבולים מלקוחות (collections) של 162.8 מיליון דולר, צמיחה של 36% (האטה קלה מ-37% ברבעון הקודם), מעל הצפי של 161.8 מיליון דולר. החברה הוסיפה הרבעון 177 אלף מנויים בתשלום והגדילה את בסיס המנויים ל-3.8 מיליון, צמיחה שנתית של 26%, עם שיפור ביחס המרת הלקוחות ועליית מחיר למנוי (ARPU) בשיעור של 10% לרמה של 162$ בשנה.

החברה ייצרה הרבעון תזרים מזומנים חופשי FCF של 23.7 מיליון דולר, צמיחה שנתית של 25%, מעל הקונצנזוס ותחזיתנו השמרנית. EBITDA רבעוני עמד על 25.6 מיליון דולר, מעל הצפי של 24.5 מיליון דולר, יותר מכפול מרמת הרבעון המקביל. רווח נקי non-GAAP עלה ל-0.39$ למניה, מעל הצפי של 0.25$ למניה.

הנהלת וויקס העלתה את תחזיותיה לשנת 2018, בהתאם לצפי, וצופה השנה הכנסות בטווח 601-602 מיליון דולר, collections בטווח 658-660 מיליון דולר ו-FCF בטווח 101-103 מיליון דולר, עם השפעה שלילית של כ-2 מיליון דולר משערי מטבע. החברה הודיעה על השקת מוצרים חדשים ושדרוג מוצרים קיימים, כגון Code, Payments ו- Answers והודיעה על תכנית רכישת מניות עצמית בסך של 100 מיליון דולר.