מתי סימן טוב

לאינדקס יועצי משכנתאות

מתי סימן טוב, עוסק בתחום ייעוץ וליווי המשכנתאות כ-11 שנים. סימן טוב הגיע לתחום ייעוץ המשכנתאות מתחום שמאות המקרקעין שמתחבר ומוסיף ערך לייעוץ במשכנתאות. כבוגר לימודי שמאות מקרקעין החל לעבוד באחד ממשרדי שמאות המקרקעין הגדולים בארץ וצבר ניסיון רב בלווי בכל תחומי הנדל"ן, סימן טוב, בן ה-40 (נשוי + 5), עבד מול הבנקים המובילים בתחום המשכנתאות – מזרחי-טפחות, לאומי, איגוד, ירושלים ועוד.

בשנת 2006, יצא סימן טוב, לדרך עצמאית ופתח עסק עצמאי בייעוץ משכנתאות. "הידע שצברתי בשמאות מקרקעין, והקשרים שיצרתי בבנקים עוזרים לי בתחום הייעוץ משכנתאות", אומר סימן טוב,
"וזה היתרון הגדול שלי בתחום. אנשים סומכים עליי, יודעים שאני מקצועי, ונותן שירות טוב. מפנים אליי הרבה גורמי מקצוע, לרבות עורכי דין,מתווכי דירות ויועצי משכנתאות מקבילים שפועלים בתחום הנדל"ן ברחבי הארץ, רוכשי דירות או לווים מכל סוג כדי שאוכל לטפל בהם ולעזור להם בלקיחת משכנתא"


אני מאמין

דמיינו מציאות בה חליתם,הדבר הטבעי ביותר הוא לגשת לרופא, ולא ללכת ללמוד רפואה (וזאת למרות שאנו חולים בתדירות של כמה פעמים בשנה), משכנתא לוקחים בממוצע של 1-4 בחיים- גשו למומחה!

סימן טוב מאמין בשירות – "השירות הוא מעל הכל", הוא אומר ומציין "צריך גם סבלנות. סבלנות להצליח להשיג ללקוח את התנאים הטובים ואת האשראי שהוא צריך. מבחינתי המוטו הוא לא לוותר לעולם, וזה מתבטא בעבודה שלי מול הבנקים. מבחינתי, כל לקוח הוא בר אשראי, צריך כמובן לדעת את הגבול, איפה אני מסכן את הלקוח או הבנק, איך אני מתאים לו את המשכנתא הנכונה לצרכיו? איך לתפור ללקוח את העסקה הנכונה, וכל זאת מבלי לגרום לו לקחת סיכונים שגדולים עליו. יש כאן נוסחה שמתאמת בין הנכס, המשכנתא וההחזרים, וזה צריך להיות מתאים למצב הפיננסי של הלקוח, אחרת הנוסחה לא מאוזנת.  אני דואג שזה ייצא מאוזן".

מעבר לכך, סימן טוב מתמחה בטיפול במשכנתאות לנכסים מורכבים שהבנקים מתקשים לטפל בהם – "הערך המוסף שלי זה ההתמחות ועבודה עם לקוחות שרוכשים נכסים מורכבים" אומר סימן טוב ומוסיף – "מדובר בעסקאות שהנכסים לא רשומים כמו שצריך(ויש צורך להסדיר את הרישום ולפשט אותו!), אין רישום מוסדר בטאבו, יש הסכמי שיתוף,שטרות חכירה, עסקאות שכביכול קשות מול הבנקים"

סימן טוב עובד בפריסה ארצית, כאשר חלק מהלקוחות מגיע מהבנקים, מעורכי דין, וכמובן שגם מפה לאוזן – "ברגע שסיפקתי שירות טוב ללקוח, אז הוא מפנה אליי חברים וקרובים, ופונה אליי בעצמו כאשר הוא צריך משכנתא נוספת או למחזור משכנתא", אומר סימן טוב, "אני דואג תמיד שהלקוח יהיה מרוצה. השירות, השקיפות, התנאים של המשכנתא – הכל נעשה לטובת הלקוח, והוא מעריך את זה. בפועל 40% מהלקוחות שלי הם לקוחות חוזרים".

סימן טוב מלווה את הלקוחות  מהשלב הבסיסי ביותר – איסוף החומר הראשוני ועד לביצוע הסופי וקבלת הכספים מהבנק – "אנחנו מתחילים מבניית החומר לצורך הגשת התיק", אומר סימן טוב, וממשיכים עד לרמת הביצוע בפועל, גם אם צריך עבודה בשלבים, כמו למשל אם זה רכישה ראשונה מקבלן, או שחרור כספים בשלבים, בעקבות בניית דירה או שיפוץ. אני מכוון ומנחה את הלקוח מתי כדאי לשחרר את הכספים. התהליך הוא משלב ההגשה ועד הביצוע".


ליצירת קשר:
טלפון: 050-9400401