חדשות    

בגלל העומס: רשות שדות התעופה תתגבר את מערך השאטלים בשדה

מעודכן ל-11/2019

הגידול המשמעותי במספר הנוסעים העוברים בנתב"ג שחל בעקבות מדיניות שמים פתוחים, גורם למצוקה בחניוני השדה, שאינם עומדים בלחץ הרשות כבר פרסמה מכרז לתגבור הסעות הטסים לטרמינלים

מדיניות שמים פתוחים גובה מחיר דווקא מחניוני נתב"ג, שאינם מסוגלים לעמוד בעומס הנוסעים. כך עולה מתוכנו של מכרז חדש שמפרסמת רשות שדות התעופה – לתגבור של השאטלים שפועלים בחניוני שדה התעופה.

לפי מסמכי רשות שדות התעופה, היא שכרה את שירותיה של חברת ההסעות ז'ק יולזרי, שסיפקה לה שישה אוטובוסים שיתגברו את מהלך ההסעות של הנוסעים אל הטרמינלים. באופן עקרוני ההתקשרות בין רשות שדות התעופה ובין ז'ק יולזרי היתה אמורה להסתיים – אך כעת היא תוארך עד סוף השנה.

מרשות שדות התעופה נמסר: "נוכח הגידול בתנועת הנוסעים בנתב"ג ומצוקת החניה בשטח השדה, אישר מנכ"ל הרשות את הארכת שכירת האוטובוסים מחב' תור בוס והמוביל ז'ק יולזרי, לצורך תגבור מערך הסעות השאטלים בנתב"ג בחודשיים נוספים".

כיום מפעילה רשות שדות התעופה חמישה חניונים בשטח נתב"ג: חניון טרמינל 1 לטווח ארוך, חניון טרמינל 1 לטווח קצר, וגם חניון טרמינל 3 לטווח ארוך הפועל לצד חניון טרמינל 3 לטווח קצר. במקביל להם פועל גם חניון הפנים – לטיסות לשדה התעופה רמון, אך בחניון זה לא מוצעים שירותי שאטל.

רכישת כרטיס טיסה בזול – ככה עושים את זה

שירות לתיירים – נוחתים בנתב"ג ומנפיקים רישיון נהיגה