פיקדונות    

בנק ירושלים בפיקדון לשנה וחצי – הריבית 1.5%

בנק ירושלים יוצא עם מוצר חדש ממשפחת "ארץ": פיקדון בנקאי המיועד ללקוחות כל הבנקים ללא צורך בפתיחת חשבון עו"ש בבנק ירושלים. הייחודיות היא שניתן לבצע הפקדות לפיקדון באמצעות כניסה לאתר בנק ירושלים ופתיחת חשבון פיקדון אונליין דרך זיהוי אינטרנטי, ללא כל צורך בהגעה פיזית לסניף. בתום תקופת הפיקדון הכספים מוחזרים באופן אוטומטי לחשבון העו"ש של הלקוח ממנו הועברו הכספים, ללא כל צורך בהתערבותו בתהליך.

הריבית שמציע הפיקדון החדש של בנק ירושלים עומדת על 1% לשנה ו-1.5% לכל התקופה, כאשר ניתן למשוך את סכום הפיקדון בכל זמן שרוצים, בהתראה של 35 ימים מראש. בבנק ירושלים מציינים כי על פי בדיקה שערך בנק ירושלים ליום השקת הפיקדון, הרי שמדובר בפיקדון שמציע את הריבית הגבוהה ביותר במערכת הבנקאית לתקופה זו.

מי שיבחרו למשוך את הפיקדון לפני תום השנה וחצי יקבלו חלק מהריבית על פי הפירוט הבא: בחצי השנה הראשונה 35% מהריבית (0.35% בחישוב שנתי), בחצי השנה השנייה 55% מהריבית (0.55% בחישוב שנתי). בחצי השנה השלישית 75% מהריבית (0.75% בחישוב שנתי). כך מציע למעשה בנק ירושלים את הריבית הגבוהה במערכת הבנקאית לתקופות קצרות. להפקדה בפיקדון גמיש 

בבנק ירושלים מדגישים כי הפיקדון מיועד ללקוחות פרטיים בלבד ולהפקדות חדשות בלבד, כאשר מינימום הפקדה תעמוד על 1000 שקל וההפקדה המקסימלית עומדת על 5 מיליון שקל ללקוח בודד. הפיקדון מציע נזילות גבוהה ומאפשר משיכה בכל עת בהתראה קצרה יחסית, ומצוין למי שמעוניינים לסגור חיסכון בריבית גבוהה יחסית וליהנות מגמישות למקרה שיצטרכו את הכסף במהלך הדרך. עוד מציינים בבנק ירושלים כי הפיקדון יכול להוות אלטרנטיבה מצוינת ללקוחות שמכרו למשל דירה ומעוניינים בינתיים, עד למציאת דירה חדשה ליהנות מריבית. לחילופין, הפיקדון גם יכול להוות אלטרנטיבה מצוינת למי שמבקשים לרכוש דירה ראשונה ומעוניינים להניב עד למועד הרכישה תשואה שתשמור על ערך הכסף.

עודד קרביץ, מנהל מחלקת ניהול פיננסי ציין: "אנחנו מציעים אלטרנטיבה מצוינת למי שרוצים לחסוך באפיק סולידי מאוד בריבית גבוהה יחסית ועדיין לזכות לגמישות וביכולת למשוך את הכסף במהלך התקופה בתנאים אטרקטיביים במיוחד. היתרון שאנחנו מציעים הוא שאין חובה לפתוח חשבון עו"ש בבנק ירושלים וכל אזרח במדינת ישראל יכול להפקיד כספים בלחיצת כפתור במהירות ובקלות באמצעות אתר בנק ירושלים".


המבצע הינו לזמן מוגבל, הבנק רשאי לשנות את פרטי המבצע בכל עת. פיקדון ל-18 חודשים בריבית שנתית של 1% (מתואמת 1%). ניתן למשוך את הפיקדון בהתראה של 35 ימים עם שיעור מהריבית כמפורט בטופס הפיקדון. להפקדות חדשות בלבד. ללקוחות פרטיים בלבד


 כנסו כאן להפקדה בפיקדון גמיש