מדריכי דירה ומשכנתא    

דיווחים על עסקאות נדל"ן, מעכשיו באינטרנט!

אתר הון משיק מנוע חיפוש של עסקאות בנדל"ן. אתם יכולים לבדוק את כל עסקאות הנדל"ן שפורסמו באזור שלכם, ולא מדובר בהצעות של דירות למכירה, אלא עסקאות שדווחו לרשות המיסים. כלומר עסקאות אמת

למנוע החיפוש- מידע מעודכן על מחירי הדירות בעסקאות האחרונות

המחירים יכולים וצרייכם לשמש אתכם בעת מכירת דירה ובעת רכישת דירה. ככה פשוט תדעו מה המחייר באזור שלכם. אבל זה לא רק מחירים. במנוע החיפוש שלנו אתם מקבלים מידע נוסף ורלבנטי לרכישת דירה לרבות:

מידע על בתי ספר באזור

מידע על התחדשות עירונית באזור

מידע על האוכלוסייה באזור לרבות מידע על אופ ההצבעה בבחירות האחרונות

כלים ומחשבונים – מחשבון משכנתא, מחשבון מס רכישה ועוד

מדרייכם לרכישת דירה

מדריכים למכירת דירה

המידע במנוע החיפוש שלנו מתבסס על מאגר רשות המיסים.

רשות המסים החליטה לפני כשלוש שנים להעלות את המידע על עסקאות הנדל"ן לפי אזורים.

המידע הזה הוא חלק מהפיכת המידע ברשות למקוון, וכך גם לגבי הדיווחים השוטפים לרשות המיסים.

הרשות אפשרה להגיש  דיווחים על עסקאות מקרקעין באמצעות דיווח מקוון באינטרנט. הדיווח האינטרנטי חוסך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף, אבל מי שירצה לדווח בשיטה הרגילה – לשלוח או להגיע לסניפי מיסוי המקרקעין, יוכל עדיין לעשות זאת.

הדיווח המקוון לא פתוח לכלל הציבור, אלא  לעורכי הדין המייצגים. דרך המערכת, על המייצג למלא את טופס ההצהרה המקוון ולצרף כקובץ סרוק את המסמכים הדרושים כגון חוזים, אסמכתאות על הוצאות, אימות חתימה ועוד.  בסיום התהליך מתקבל מספר שומה ואף ניתן להדפיס במשרדו של העו"ד שובר לתשלום שומה עצמית אותו ניתן לתשלום בבנק הדואר, לשלם באמצעות כרטיס אשראי או בהעברה בנקאית.

"המהלך צפוי לחסוך למייצגים את הצורך בהגעה למשרדים האזוריים", מסרו ברשות מס הכנסה, "המהלך מקצר משמעותית את זמני הטיפול ועומד בסטנדרט החדש של 'רשות ללא נייר'. הדיווח המקוון יביא גם לטיוב ניכר של נתוני העסקאות המפורסמים לציבור במערכת מידע נדל"ן, שמעתה יהיו מלאים יותר בשל השימוש בשדות חובה. כחלק מההיערכות להטמעת המערכת, רשות המסים מעבירה, בשיתוף המכון להשתלמות עו"ד של לשכת עורכי הדין בישראל, הדרכות בנושא לציבור עורכי הדין ברחבי הארץ".

חדש באתר הון – מידע מעודכן על מחירי הדירות בעסקאות האחרונות