חדשות    

הוט החלה לשווק את נטפליקס

החברה העלתה קמפיין בערוצים שלה המשווק את נטפליקס בתשלום

לאחרונה החלה הוט לשווק את נטפליקס במסגרת החבילה שלה. היא העלתה קמפיין בערוצים העצמאיים שלה לנטפליקס והחלה לשווק את התוכן של נטפליקס, בתשלום.

בארה"ב בלבד נטשו ב-2018 יותר מ-4 מילון לקוחות את הטלוויזיה המסורתית לטובת פלטפורמות אינטרנטיות. , שם נהנים גם משני שירותי סטרימינג נוספים, דוגמת נטפליקס, הולו, אמזון פריים וידאו ועוד, .

נוסף לאינטרנט גם מתחרות אחרות נכנסו לתמנה:

בישראל, כאמור, המגמה דומה. בשנה המדווחת האחרונה (רבעון 4 2017 עד רבעון 3 2018), פרטנר TV הכניסה עוד 80 אלף מנויים, סלקום TV הוסיפה 52 אלף מנויים, אבל בכבלים והלוויין איבדו 29 אלף ו-12 אלף מנויים בהתאמה. הוט ויס מפעילות גם הן שירותים אינטרנטיים, "סטינג" ו"נקסט" בהתאמה. המספרים שהן מציגות מכילים גם קיזוז לקוחות שנוספו לפלטפורמות האלה, המשווקות באגרסיביות וכוללות מבצעי הצטרפות נדיבים.

מעריכים כי יש כיום בישראל כבר כ-400 אלף משקי-בית שצורכים שירותי טלוויזיה רב-ערוצית על גבי האינטרנט. זה יותר מחמישית, ששילש עצמו מאז כניסת פרטנר TV לשוק לפני כשנה וחצי.

הפלטפורמות שלא משדרות עדיין על גבי האינטרנט, הוט ויס, ייאלצו גם לעבור לשם – וזה לא הולך להיות זול. לא תהיה להן ברירה. זו גם הסיבה להפחתות הצפויות ב ברבעון הרביעי של 2018 אצל בזק. 

ממלבד עלות הטכנולוגיה, איסוף והתקנת ממירים בבית הלקוח ושינוי כולל במערך התמיכה והידע בארגון – צריך גם לפתוח חוזים.

יס והוט כבר לא דואופול. כל פתיחת חוזה שתרחיב את זכויות השידור של שירות הטלוויזיה גם על גבי האינטרנט תעלה כסף. .

המהלך של הוט עם נטפליקס הוא צעד ראשון. כרגע היא מנסה לבחון את המודל המשלב את נטפליקס ואת התוכן שלה, ומשווקת אותו כהצעת התוכן הכי חזקה בישראל – שילוב בין הפקות המקור שלה לבין התוכן הבינלאומי של נטפליקס, שזה פחות או יותר מה שהצופה הישראלי רוצה. הכול כלול.