פיקדונות מובנים    

פיקדון מובנה על מניית פייסבוק

פיקדון מותאם למניית פייסבוק

בנק הפועלים מציע למאמינים במניית פייסבוק פיקדון המותאם להצלחת המניה עד רף מסוים. מה יקרה אם המניה תרד ומה יקרה אם תעבור את הרף?

דווקא אחרי צניחה של 40% במניית הרשת החברתית בנק הפועלים מציע פיקדון עם ריבית המותאמת לעליית מניית פייסבוק או ריבית של 8% לתקופה בהתאם לתנאים שנקבעו. אם התנאים לא יקוימו, יקבל המשקיע את קרן ההשקעה (בדולרים) ללא תשואה. הפיקדון הוא פיקדון מובנה לשנתיים.

כיצד הדבר יתבצע? הבנק יבדוק מדי יום ביומו את שער מניית פייסבוק עם סגירת יום המסחר. בתנאי שהמניה תעלה  ב-44% לכל היותר ביום זה וכן בכל יום בשאר תקופת הפיקדון, שיעור המענק יהיה זהה לשיעור עליית מניית פייסבוק באותה תקופה. מחיר המניה לאחר עלייה של 44 אחוזים מסתכם ב-197.8 דולר למניה, קצת פחות ממחיר השיא שנרשם לה ביולי – 217 דולר.

במקרה שהמניה תעקוף את העלייה של 44% יקבל הלקוח תשואה של 8% על כל תקופת הפיקדון. אם המניה תרד לעומת שווייה בתחילת הפיקדון לא יקבל הלקוח שום מענק עבור הפיקדון, אך כאמור תישמר קרן ההשקעה הנומינילית בדולרים. כדי  להצטרף לתוכנית הפיקדון צריך להצטייד ב-25 אלף דולר ולהשלים עם כך שאין תחנות יציאה ועם קשיי נזילות בכל תקופת הפיקדון.

הפקדתם בפיקדון צמוד – מה קורה שהמדד שלילי?

הסטרקצרים חוזרים – אבל הרבה יותר בטוחים

מניית פייסבוק