חדשות    

תכנית הפינוי בינוי בשכונת תקומה בכ"ס יוצאת לדרך: פינוי 300 יח"ד לטובת 1,100 דירות

חברת ענב יזמית הפרויקט תפנה כ-300 יחידות דיור ותבנה כ-1,100 יחידות דיור במתחם; חתמה כבר על הסכמים מפורטים עם 70% מהדיירים בפרויקט – נערכים לפינוי הדיירים ובניית השלב הראשון בפרויקט בתוך כשנה

פרויקט התחדשות עירונית גדול בכפר סבא יוצא לדרך. משרד הבינוי הכריז על תכנית הפינוי בינוי בשכונת תקומה בכפר סבא. התכנית הוכרה כתכנית פינוי בינוי במסלול רשויות. מטרת הפרויקט היא לפנות 296 יחידות דיור בבניינים ישנים שנבנו בשנות ה-50 בין הרחובות ויצמן-נורדאו-הראשונים ורופין. במתחם בניינים נמוכים בגובה 3-4 קומות.

היזמית בפרויקט, חברת ענב, הבונה אלפי יחידות דיור בפרויקטי פינוי בינוי ברחבי הארץ, כבר חתמה על הסכמים מפורטים עם כ-70% מהדיירים בפרויקט.

במסגרת התכנית מתכוונת ענב לבנות 1,100 יחידות דיור חדשות במתחם. בסה"כ יבנו 15 בניינים בגובה של 9-25 קומות. הדירות החדשות יהיה בשטח ממוצע של 100 מ"ר, לעומת 70 מ"ר כיום, ובנוסף הדירות יהנו הדיירים ממרפסות, חניות תת קרקעיות ומחסן לכל דירה.
אפי כץ, מנכ"ל חברת ענב, אומר כי "עברנו את השלב הקשה ביותר בפרויקט בתקומה, והוא ריכוז וגיוס של למעלה מ-70% מהדיירים לחתימה על הסכם מפורט. מהרגע שהעירייה הבינה שיש היענות מאסיבית של הדיירים של מעל 60%, היא נרתמה לפרויקט. ראש העיר יהודה בן חמו מבין את מצוקת הדיירים. בכנס שהיה לפני כחצי שנה הוא התחייב כי עד סוף 2015 תאושר התכנית, וכי פרויקט תקומה יהיה אחד הפרויקטים היפים ביותר בכפר סבא".

כץ מציין עוד כי תכנית הפינוי בינוי בשכונת תקומה צפויה להתאשר בסוף 2015, ופינוי הדיירים ותחילת בניית השלב הראשון בפרויקט צפוי להיות בתחילת 2016.