שוק ההון    

אופנהיימר ממליצים על צ'קפוינט -"בדקנו אצל המפיצים ואחרי רבעונים של חולשה, צפויה התייצבות"

בבית ההשקעות אופנהיימר ממליצים על מניית צ'ק פוינט בהמשך לבדיקה שהם עשו אצל מפיצי החברה. "צ'קפוינט, לפי בדיקות ערוצי ההפצה שביצענו, תציג התייצבות בפעילותה לאחר ארבעה רבעונים של חולשה, עם התקדמות במכירות פתרונות הענן החדשים", כותבים האנליסטים ומוסיפים – "בנוסף, מניית החברה נתפסת בקרב המשקיעים בתור השקעת ערך, בשל תזרימי מזומנים גבוהים ומאזן חזק. גורמים אלה הובילו להתאוששות במניית CHKP, שהגיעה לאחרונה לשיא של כל הזמנים, ובכך השלימה עליה של כ-15% מתחילת השנה.

"אנו מעריכים כי תוצאות צ'קפוינט יעמדו בתחזיותינו, עם פוטנציאל להאצה בקצב הצמיחה ברבעונים הקרובים, ובכך משמרים את המלצתנוOutperform עם מחיר יעד של 130$, מכפיל 15 לתחזית רווח 2020 בתוספת מזומנים.

 "חברת צ'קפוינט התגברה להערכתנו על סוגיות שהעיקו על פעילותה במהלך השנה האחרונה, עם התייצבות בפעילותה, סביבה תומכת של השקעות בתחום אבטחת המידע והשקעות בשיווק ומכירות שהחלו לשאת פירות. החברה השיקה בתחילת השנה את פלטפורמת Infinity כוללת, ולאחרונה הרחיבה את מגוון פתרונותיה בתחום הענן, עם השקת מוצר CloudGuard ברבעון הקודם. בנוסף, החברה הגבירה את השקעותיה במערך שיווק ומכירות, ובכך צפויה לדעתנו להנות מהאצה בשיעורי הצמיחה במחצית השניה של 2018.

 "אנו צופים כי הכנסות צ'קפוינט ברבעון השלישי 2018 תהיינה בטווח תחזיות החברה של 454-474 מיליון דולר, צמיחה שנתית של 2.1% לפי אמצע הטווח, עם צפי לרווח נקי בטווח של 1.30$-1.40$ למניה. אנו צופים הכנסות של 464.7 מיליון דולר, נמוך במעט מהקונצנזוס, עם רווח של 1.36$ למניה. בנוסף, אנו מעריכים הזמנות billings של 447.4 מיליון דולר והכנסות נדחות של 1.141 מיליארד דולר, צמיחה שנתית של 5% ו-10% בהתאמה. להערכתנו, תחזית הנהלת צ'קפוינט להכנסות של 1.85-1.93 מיליארד דולר בשנת 2018 כולה נראית ברת השגה.

 "אנו מממשיכים להמליץ על מניית CHKP ומשמרים את המלצתנו על Outperform עם מחיר יעד של 130$, בהתבסס על מכפיל רווח של 15 לתחזית 2020 (בתוספת מזומנים של כ-25$ למניה) או מכפיל תזרים מזומנים EV/FCF של 15 ל-2020. מניית החברה מהווה לדעתנו השקעת ערך נדירה בתחום אבטחת מידע, בשל קופת מזומנים איתנה של כ-4 מיליארד דולר, רווחיות גבוהה ותזרים מזומנים חזק ויציב, התומך ברכישת מניות עצמית".