רכב ותחבורה    

איך להטעין רב-קו באייפון

מעודכן ל-08/2019

מסטפמבר אפשר להטעין רב-קו באייפון, החל מהעדכון ל-iOS 13.   באייפון 6S ומעלה אפשר להוריד את אפליקציית רב-קו אונליין, להצמיד את הכרטיס לגבו של האייפן, לעדכן חוזים כמו חופשי יומי וחופשי חודשי וכן לבדוק ערך צבור.

בעקבות תלונות של נוסעים שאפשר להטעין רב-קו רק באמצעות אנדרואיד בשל שבב ה-NFC הקיים במכשיריהם, החליטה רב קו אונליין ליזום התאמה לאייפון עקב שינויים שחלו במכשירי אפל.

אפשר להטעין רב-קו  באייפון גם באמצעות אפליקציית פייבוקס – מקישים בה על “טעינת רב-קו”, מקלידים מאת מספר הרב-קו ואז צריך ללכת לעמדת טעינה כדי להשלים את התהליך. דרך נוספת, למפתחים – היא להתקין את הבטא של iOS 13 באייפון ולהתקין את אפליקציית רב-קו. כיוון שלא מדובר בגרסה סופית היא צפויה לעשות שמות באייפון ובאפליקציות נוספות. בגרסה הרשמית לא צפויות בעיות כאלו. משתמשי אייפון  גם יכולים להזמין טעינה באתר האינטרנט ולבצע את הטעינה במכשיר אחר או באחת מעמדות כספונט הפזורות ברחבי הארץ.

מה הפעולות שאפשר לבצע באפליקציית רב-קו לאייפון

באפליקציית רב-קו אונליין לאייפון ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות: טעינת חוזה, ביטול טעינה, המרת ערך צבור ושחרור יתרות כלואות, הארכת תוקף כרטיס, טעינת פרופיל ועוד.

אפשרויות הטענה אחרות

לצד הכספונט, האפליקציה ואתר אינטרנט אפשר להטעין את הרב-קו  בעמדות התל אופן, ברשתות קופיקס וסופר-פארם וכן בקיוסקים  ועסקים ברחבי הארץ. לאחרונה אפשר להטעין את רב קו גם באמצעות חיוג למספר טלפון. עם זאת, עדיין יש להגיע לעמדות הטעינה כדי להפעיל את הרב קו. רב קו אנונימי אפשר לרכוש דרך הנהג אבל אבל לא להטעין. עמדות השירות פרוסות ברחבי הארץ.

בקרוב אפליקציית תשלום במקום רב-קו? הבנקים בוחנים התמודדות במכרז על תשלום אחיד בתחבורה הציבורית

רפורמת מוניות השירות – בעלי רב-קו יקבלו הנחה ואפשר לעבור בין קווים ללא תשלום

רב-קו כשר – איך אפשר להטעין באמצעות שיחת טלפון