קניות באינטרנט    

איפה כדאי לקנות ציוד לבית הספר בלי לצאת מהמזגן

מעודכן ל-11/2019

היום כבר ידוע לרוב הישראלים שקניות בזול עושים באינטרנט, ובטח ובטח שבאוגוסט, כשימי הלימודים כבר קרובים. חלק מעדיפים לקנות בחו"ל, וחלק רק להזמין מחו"ל. אם בעבר  היינו יותר לחוצים שייגמרו התיקים כבר ב-1 באוגוסט, כיום יש היצע גדול יותר וזמני משלוח קצרים יותר, כך שהלחץ קצת יורד.

רשתות זולות כמו מקס סטוק או הוותיקה הכל בדולר מאפשרות לקנות ציוד רק בכמה שקלים בודדים, שבעבר היה נמכר בהרבה יותר כסף רק בגלל המותג. ערכנו עבורכם בדיקה איפה אפשר לקנות את הציוד הפופולרי הכי בזול ובאינטרנט בלי לצאת מהמזגן.

תוכן עניינים; ניתן להקליק על הקישור הרלבנטי

ילקוטים

ילקוטים טובים במחירים של 50-60 שקלים אפשר למצוא באתר עזריאלי עם 15 שקל משלוח.  גם בקיפי חנות צעצועים מצאנו ילקוט בעלות 50 שקלים בלבד לא משלוח, ילקוט אימוג'י עם עלות משלוח 25 שקלים.

התיק הכי פופולרי בעזריאלי הוא outdoor שעולה 60 שקל + 15 שקל דמי משלוח, סך הכול 75 שקל. בשגרה עולה יותר ממאה שקלים.

בואללה שופס  וב-sfree תוכלו למצוא ילקוט  פרוזן ב-60 שקלים ודמי משלוח של 20 שקלים. סך הכול 80 שקלים.

ילקוטי טרולי הפכו לפופולריים  בשנים האחרונות אך אלו יקרים יותר מהילקוטים הרגילים והיקרים בהם מגיעים גם ל-350 שקל. ללא משלוח. אבל ב-ibags תוכלו למצוא גם תיק טרולי לגן ב-70 שקלים ללא דמי משלוח.

בכל מקרה מחיר לא צריך להיות השיקול היחיד. קראו עוד כאן: איך לבחור ילקוט לילד

הכי זול:

ילקוט: עזריאלי
טרולי: ibags

קלמרים

קלמרים הם לא ההוצאה הכי גדולה ללימודים. אפשר לקנות  בכמה שקלים קלמר פשוט ביותר של תא אחד. אבל בכל זאת ניסינו לבחור לכם את הקלמר הזול ביותר.

הקלמרים הכי זולים הם קלמרי ג'ינס או קלמרי שני רוכסנים שבמשרדיה במודיעין תוכלו לקנות אותם ב-33 שקל, כולל דמי משלוח. אומנם באתר מכלול אפשר למצוא קלמר ג'ינס בחמישה שקלים אך עם דמי משלוח יקרים של 35 שקלים. בהרבה מהאתרים תוכלו לקבל משלוח חינם בקנייה של מעל 200 שקל.

הכי זול:

משרדיה במודיעין

מחברות

בקרביץ מחברת ספירלה ש A4 שורה עולה רק 15 שקלים, אבל כדי לקבל משלוח חינם תצטרכו לבצע קנייה של מעל 250 שקל, אחרת דמי המשלוח הם 25 שקל. בחנות משרדיה במודיעין לעומת זאת המחיר הסופי 18 שקל כולל דמי משלוח.

ב-office and more תוכלו להשיג את המחברות ב-13.5 שקל, אבל תצטרכו לאסוף בעצמכם כדי לוותר  על דמי משלוח מטורפים של 35 שקלים

הכי זול:

משרדיה במודיעין

עפרונות

סט עפרונות פופולריים אורתופדיים עולים באתר קרביץ רק 10 שקלים, אבל כדי ליהנות מהמחיר תצטרכו לבצע קנייה של מעל 250 שקל. מי שסתם נתקע עם השלמת ציוד צריך לשלם כ-25 שקל דמי משלוח. בעזריאלי עבור אותו מוצר תשלמו 18 שקל כולל דמי משלוח. במכלול מציעי דמי משלוח של 35 שקלים שמבטלים את יתרון המחיר.

הכי זול: עזריאלי

מחקים

טוב, מחקים הם לא יקרים במיוחד ואם לא תתלהבו מצורות, צבעים ומותגים, גם לילד הבית תוכלו לקנות אותם בכמה אגורות בלבד

מחדדים

מחדד מתכת פשוט מצאנו בקרביץ בחצי שקל בלבד אלא שגם פה כדי ליהנות ממשלוח חינם צריך לבצע קנייה של 250 שקל. עם מחיר של  כ-25 שקל משלוח, פחות משתלם מהמחדדים שאפשר למצור במשרדייה במודיעין  ב-15-14 שקל כולל משלוח.

הכי זול: משרדיה מודיעין

עט

עט רולר פשוט עולה בקרביץ עולה 9 שקלים, אבל כדי לקבל משלח חינם גם כאן הקנייה מסתכמת ב-250 שקל. במשרדיה עם דמי משלוח עט רולר יעלה כ-12 שקלים אחרי משלוח ומע"מ

הכי זול: משרדיה

ועבור ספרי לימוד קראו כאן:

איפה קונים ספרי לימוד בזול – האתרים, המשומשים והמיזמים