חדשות    

אמזון פריים תספק שירות חדשות מקומיות וארציות

זה עוד שלב של אמזון בהגדלת שירותי הסטרימינג שלה, שירות המזויקה שלה רשם את הצמיחה הגדולה ביותר ב-2018

הקרב על הסטרימינג נמשך; אחרי שאפל חשפה את שירות הסטרימינג אפל טי.וי, שיכלול הפקות מקור שיהיו זמינות גם לפלטפורמות אחרות, מגיבה אמזון – שלה כבר שירות סטרימינג, ומתכננת ענקית להרחיב את שירותי התוכן של אמזון פריים אל אפליקציות שיפעלו דרך מוצרי החומרה שלה.  מוערך, כי אמזון תשיק שירות חדשות ארציות ומקומיות, ותשלב בשירותי פריים את פלטפורמת הפרסום שלה.

כך אמזון מנסה לתפוס נתח גדול יותר מהשוק בארצות הברית, ולהתחרות באפל ונטפליקס מצד אחד , ומצד שני גם בפלטפורמות מבוססות חומרה כמו חברת הסטרימרים רוקו. זו מעבירה תוכני בידור דרך המכשיר שלה במנוי חודשי, ומאפשרת הוספת ערוצים יעודיים בתשלום, מודל שאמזון כבר מיישמת בשירות פריים וידאו שלה. בנוסף, צפויה אמזון לשלב את אלקסה בשירות החדשות שהיא מפתחת.

הסטרימינג מקבל יותר דגש בפעילות של אמזון. אמנם אמזון פריים וידאו אינו שירות הסטרימינג המוביל מבחינת סרטים או טלוויזיה, את זה תופס נטפליקס, אך אמזון מיוזיק כבר מתחרה ראויה לספוטיפיי, אפל מיוזיק ועוד. שירות סטרימינג המוזיקה של אמזון הציג את הצמיחה הגדולה ביותר ב-2018 בארה"ב. לשירות יש כ-35 מיליון משתמשים חודשיים בארה"ב לבדה והוא מציג קצב גידול של כ-17.7% ביחס לשנה הקודמת.

מה זה אמזון פריים וכמה עולה

אמזון פריים הוא שירות סטרימינג המאפשר למנוייו צפייה ישירה בתכנים במחשב האישי, במכשירי סלולר, בטאבלטים ובטלוויזיות חכמות. באפליקציית יש אפשרות להוריד את התכנים ולצפות בהם ללא חיבור לרשת.דרך רישום לשירות והורדת האפליקציה .

המערכות של אמזון פריים וידאו יודעות לבחור אוטומטית את הגדרות הסטרימינג האידיאליות לכל לקוח, תוך התחשבות במכשיר בו הוא צופה ובאיכות שירות האינטרנט שלו, כדי לספק איכות צפייה אופטימלית גם כאשר איכות האינטרנט ירוד

חצי שנה ראשונה ב-2.99$ לחודש ולאחר מכן 5.99$ לחודש