חדשות    

גינדי במבצע לחברים ב"חבר" – דירות באור יהודה בהנחה של עד 20%, אבל…

קרדיט: משרד viewpoint

גינדי החזקות חוברת למועדון חבר ומציעה דיל שנראה במבא ראשון מדהים, ובמבט שני – סביר. החברה תשווק דירות המיועדות למכירה חופשית כחלק מפרויקט מחיר למשתכן במבצע שמכוון לעמיתי מועדון הצרכנות "חבר".

מדובר בפרויקט גדול של גינדי  בשכונת בית בפארק באור יהודה שיכלול 1,429 יחידות דיור ב-27 בניינים. הכוונה להקצות למועדון "חבר" עד  283 יחידות דיור.

גינדי זכתה במכרז מחיר למשתכן ביולי 2017 , כאשר  80% מהדירות ישווקו לזוכים בהנחה ו-20% הנותרים לעמיתי "חבר". המכירה הזו נהדרת לגינדי – היא רוצה להיפגש מהר עם המקדמות מהרוכשים, היא לא רוצה להיות חשופה לשוק הדירות ומחירי הדירות. 80% מהדירות כבר מכורות והנה גם היתר יימכרו במהרה. מעבר לכך, בגינדי יודעים שזה לא פשוט לשווק יתרה של דירות בפרויקטים למחיר למשתכן – הציבור יודע שהדירות האלו נתפסות סוג ב' – גם אם הם באמת סוג ב' וגם אם לא.

ככה דרך המכירה למועדון "חבר" – מספקים הנחה ומוכרים את כל הדירות בפרויקט, מקבלים את הכסף, ולא מתמודדים עם הוצאות שיווק ומכירה, והליך ארוך ומתיש – מכירה של 283 דירות זה לא עניין פשוט.

גינדי וחבר משתפות פעולה זה כמה שנים – האחרון היה בפרויקט Westside ברחובות, במסגרתו נמכרו לעמיתי המועדון מרבית הדירות בפרויקט ובסך הכל 354 דירות.

בית בפארק באור יהודה ממוקמת על צומת סביון, וצפויה לכלול כ- 3,000 יחידות דיור חדשות. השכונה תכלול מוסדות חינוך, מבני ציבור, מרכזי תרבות ופנאי, תעסוקה, מסחר ועוד. הפרויקט יכלול בניינים בני 9 – 14 קומות (מעל קומת קרקע), והדירות שימכרו לציבור הן בנות 4, 5, ו- 6 חדרים, דירות דופלקס גן, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים.

היתרי הבניה לפרויקט צפויים להתקבל במהלך החודשים הקרובים, כאשר הפרויקט עצמו יוקם באופן מלא על ידי קבוצת אשטרום.

הדירות של חברי המועדון מפוזרות בתוך הפרויקט של מחיר למשתכן. המחיירם אגב יבטאו הנחה של עד 20% ויהיו גם מקרים עם הנחות גבוהות יותר, אך עדיין המחירים יהיו יקרים משמעותית מהדירות של זוכי מחיר למשתכן –  דירות 4 חדרים לזוכי מחיר למשתכן יעמדו על מחיר של כ-1.5 מיליון שקל, בעוד שלחברי המועדון הן ימכרו ב-1.96 מיליון שקל, דירות 5 חדרים במחיר למשתכן נקבעו על 1.73 מיליון שקל בעוד שלחברי המועדון המחיר 2.23 מיליון שקל. אבל הדירות לא בדיוק זהות – הדירות שימכרו בשוק החופשי לחברים במועדון "חבר" הן בקומות גבוהות ובמיקומים הטובים ביותר בפרויקט.

בגינדי אמרו שהדירות האלו (לחברים במועדון "חבר") כוללות שדרוגים בשווי שעשוי להיות עד 180 אלף שקל לרבות מטבח משודרג,  ריצוף וחיפויים משודרגים, תריסי גלילה חשמליים, מערכת חשמל חכם עם 12 מעגלי שליטה, כלים סניטריים משופרים ועוד. השאלה מה המחיר בשוק החופשי ולא הדירות במחיר למשתכן – וכאן מדובר על הנחה של 10% עד 20%.