חדשות    

גם ב.מ.וו נכנסת לתחום הקורקינטים החשמליים

ב.מ.וו משיקה קורקינט חשמלי ב-800 דולר באירופה

רואים את כל הקורקינטים שסביבכם? הייתם רוצים קורקינט של ב.מ.וו?  בקרוב זה יהיה אפשרי. בעולם יצרני הרכב ממהרים להיכנס לשוק הקורקינטים הצומח.  יצרני הרכב הגדולים רואים בקורקינט החשמלי אמצעי תחבורה משלים – המייל האחרון –  כלומר כזה שמיועד לאפשר לרוכב להגיע למקומות שאליהם מכוניות לא יוכלו להיכנס בעתיד, ואף בהווה, בגלל אגרות גודש ופקקים.

ב.מ.וו, מתוצרת גרמניה, הודיעה על השקת הקורקינט החשמלי לתקשורת העולמית זמן קצר לאחר שהרגולטור בגרמניה אישר לראשונה את השימוש בקורקינטים חשמליים – מה שמשאיר את בריטניה כמדינה היחידה באירופה שעדיין אוסרת על השימוש בהם. באירופה ניתן לרכוש את הקורקינט החשמלי של ב.מ.וו בסוכנויות היצרנית, לצד מכוניות ואופנועי ב.מ.וו. ייתכן שהחברות הנפוצות  שמשכירות קורקינטים ולא נבדלות במחירים אולי ירצו את המותג ב.מ.וו כדי למשוך את הרוכבים.

ב.מ.וו כמו שאר תעשיית הרכב מנסה לחדש את עצמה לכיוון העולם הפקוק והחשמלי הצפוי לנו בשנים הקרובות לאחרונה. למשל לאחרונה שיתפה פעולה עם יריבתה דיימלר .יצרניות הרכב הגרמניות חתמו על מזכר הבנות לפיתוח הדור הבא של טכנולוגיות לנהיגה אוטונומית. לפי ההודעה המשותפת של היצרניות, הטכנולוגיה צפויה להבשיל לקראת סוף העשור הבא. בנוסף, שותפות אחרות כמו חברות טכנולוגיה או יצרניות רכב מוזמנות להצטרף למיזם. הדיווח הראשוני על שיתוף פעולה אפשרי בין דיימלר, החברה האם של מרצדס, לבין ב.מ.וו, פורסם בראשונה בדצמבר בבלומברג.

"שילוב היכולות של שתי החברות שלנו יגדיל את הכוח החדשני שלנו ואת מהירות הפצת הטכנולוגיה", אמר  אז קלאוס פרוליך, מנהל הפיתוח של ב.מ.וו.